![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
تفاهه الاعلانات المصريه
جهاز كمبيوتر خيالى للبيع..لاتفوت الفرصة قاعد بتفرج على التلفزيون ..ولقيت اعلان جامد جدا جهاز كمبيوتر خيااااااال ياجدعان خيااااال ياجدعان مبدئيا كده بنتيم 4 ... اوووووه انا بصراحه افتجوئت من المفاجئة هههه اسمعو بئا المفاجئة رامات 256 وخد دى بئا عشان يغمن عليك من المفاجئة الهارد الهارد الهارد 40 جيجا مش يقول بئا 40 جيجا ويسكت .. لا ازاى لازم يقولعشان تحمل عليه كل اللى نفسك فيه ههههه لا وفيه ايه بئا.. اوبشن جامد اوى كارت لان عشان تقدر تخش على النت مش كده وبس تخيلو الجهاز بشاشه وبماوس وكى بورد وسماعات مأشفه مممم اصلى مخففه بيقولو 500 وات واساسا لما تفتحهم من الكرتونه هتلاقيهم موش شغاليين انا بجد لما بشوف الاعلان بكون عاوز اكسر التلفزيون انا بجد مش عارف الناس دى بتعلن لمين ولا عاوزه توصل ايه خلاص الناس بتفكر تعمل ايه بعد ال i7 ده لو كانو عملو اصلا وانا لسه معرفتش انت تعلن اى 3 واى 5 واى7 مش بنتيم 4 لا واحلى حاجه الرامات بيقول 256 ومبسوط اوى لا وكله والهارد ال40 جيجا عشان تحمل عليه كل اللى نفسك فيه يعنى لو حبيت تلعب بيس 2011 تنزل تروح تلعب فى السيبر عشان جهازك بعافيه حبتين هههههه ولا الكاميرا ..وااااو حاجه كده من ايام عم خشبة لا ويقولك عشان تصور بيها وتشوف اصحابك وانا اللى كنت فاكرها بتنزل ميه اغسل بيها ايدى احترمو نفسكم بئا ..بطلو استخفاف بعقول البشر... بجد انا بشمئز من الاعلان كل مايجى ويفضلو يعيدو ويزيدو انا مش عارف بجد من كتر ما استفزنى قولت لازم اتكلم واكتب واقول عشان مطقش بجد بتفقع لا وكل شويه طب لو انت سيبر اوبااااااا فى تخفيض يامعفنين انهى سيبر هياخد المواصفات اللى مش عارف هيعملو بيها ايه بصراحه بجد حاجه تفقع تفقع .. |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|