بسم الله الرحمن الرحيم
بعد اذن اعضاء المنتدى الكرام كان عندى b3 صينى ونظرا لعدم توفر قطع غيارها قررت اغير فمحتار وكنت عايز اخد راى الخبراء
نوريكا جيت ولا بام ولو نوريكا جت يبقى نمره واحد ولا اتنين ولو فيه نوريكا احسن يا ريت يقولى عليها ويا ريت اعرف المقارنه بين البام والنوريكا من حيث السرعه ودقه النشان يا ريت الى يتكرم ويرد عليه يكون عن تجربه واكون شاكر ليه جدا
ويا ريت الى يعرف الاسعار يقولى كام دلوقتى وواحد صاحبى قالى لو جبت هاتها من الاسكندريه هاتجيبها ارخص هل ايه صحه الكلام ده
فى النهايه الف شكر مقدما لكل اخ هايرد عليه