![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 936
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() |
ههههههههههههههههههههههههههههه
السلام عليكم كنت معدي عالمطرية وكان في زي متقولو حملة بوليس بتاع اربع عربيات بوكس وفي رتب كتير واقفة بيني وبينكو كان معايا حتة قرن حلوة كنت رايح اوريها لابن عمي يعني منحوس منحوس واول مرة امشي بمطواة قلت اجمد قلبي واخش عليهم عشان محدش يشك فيا كان في من بين الرتب مقدم دخلت عليه سلام عليكم عليكم السلام لوسمحت كنت عايز اسأل عن سلاح الصوت ايه اخبارو دلوقتي قالي بص اشتري ترسانة سلاح صوت لكن متمشيش بيها ممكن تطلعها تضرب ف فرح اوكي وتخليها عندك ف البيت حماية هيا معليهاش مسؤولية لكن متمشيش بيها لأن ممكن حد رخم يرميك ف الحبس لغاية ما يتكشف عليها وانا كنت مربي دقني عشان مش بحلق ايام الإمتحانات ف بيهزر وقالي بس برضو بدقنك دي متمشيش بيها..سلاح+دقن=حاجات كتير رحت قلتلو لالالا اوعى تتكلم عن الدقون دة مجلس الشعب كلو دقون دلوقتي ف ضحك وضحكنا وكدة المهم وهوا بيضحك نادا الأمين بسرعة وقالو هات الواد دة كان في واحد معدي عالرصيف الأمين جري ومسكو وجابو ?اح المقدم قالو طلع اللي معاك قالو مفيش ياباشا قالو طب وريني كدة وراح حاطط ايدو ف جيب الواد طلع قرن عليها نجوم قالو ايه دة انا ببص عالواد لقيتو غرقان وجايب بول وميا وحاجات كتيررررررررررررر رحت قلتلو استأذن انا قالي اتفضل شفت من بعيد حطوه ف البوكس |
|
|
|
|
|