![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ايه الفرق يا جماعة بين الاتنين دول ؟؟؟
يعني اللي في الماسورة ماشي ... طيب بالنسبة للتاني بيركب ازاي ؟؟؟ انا بشوفه بيركب في الدبشك ... بس هل ده لو جبته هيركب علي الكرال ؟؟؟؟ و اجيب انهي احسن من برة ؟ |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بالنسبة لان مش اى حد يجيب هيد شوت | Angel | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 28 | 12-06-16 08:33 PM |
| بالنسبة لطلق البرشام | elmasrey123 | ادوات الصيد الثقيله | 14 | 12-02-11 07:46 AM |
| بالنسبة لاستيراد البنادق من السعودية..؟ | hesham[MaFya]a | الموضوعات العامه | 13 | 11-07-03 11:22 PM |
| بالنسبة للكاوتش في مؤخرة الدبشك | osama2011 | الورشة | 2 | 11-01-21 07:40 PM |
| مفاجأة بالنسبة للديانا 48 و 54 | ayman22 | الصيد العام | 3 | 09-12-28 08:54 AM |