![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() |
عندي زيها بالظبط دي شنجاهاي صيني
والنشان بتاعها ممكن لو مش لاقيه تعملة عند أي خراط لأنة بسيط جداً جداً ومش هيتكلف ولو حضرتك عايز صور أو مقاسات ليه أنا تحت أمرك وهو على فكرة نفس الناشنكاه بتاع الكلاشن |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| يا جماعة ازاي الاكول جاكل فه تجار حطينه ب-1500 و في تجار حتن ب-950 هو في إيه ؟ | fady magdy | محدثات الصوت | 7 | 12-05-24 05:32 PM |
| شكر خاص الي ادارة واعضاء الصيد في مصر | welly210 | الموضوعات العامه | 1 | 12-03-30 03:04 PM |
| كل عام واعضاء منتدي الصيد في مصر بخير | welly210 | الموضوعات العامه | 16 | 11-08-06 03:33 PM |
| طلب من ادارة واعضاء المنتدى الكريم | ايهاب رمزى | الورشة | 0 | 10-10-25 10:11 PM |
| طلب من الأخوه الصقارين واعضاء المنتدى الكرام | modyana | الصيد بالصقور | 4 | 10-09-15 12:34 AM |