![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
معلشي والله يا جماعه بس انا عاوز احكي لاي حد بس انا بالامانه ملقتشي اكتر من الاعضاء هنا برتاح معاهم اكتر
حوار صاحبي الي اتخبط من ناس وهو دلوقتي في المستشفي بقاله 4 شهور ودلوقتي بقي عنده ضمور في المخ وربنا معاه المهم : وانا ماشي انا وصاحبي انهرده لاقيت واحد من العيال الي كان معاه ساعه الحدثه بس اول مره كان يظهر من 3 شهور طبعا انا عملت زي الاسد الي اول مره يشوف فريسه وقمت جاري عليه ورفعت عليه الطبنجه الي معايا طبعا هيا صوت (بريتا 84) بس الولا افتكرها حي وقمت ضاربه قلمين لحد لما الولا عرف ان الله حق وقمت مسجله علي موبايلي انه كان معاهم وقالي علي الاسامي الي كانت معاه ساعه الحادثه بس انا لما سألت واحد صاحبي لسه في الحقوق قالي بله واشرب ميته التسجيل ده لانه لازم يكون ب اذن نيابه وكمان ابو الولا ده مستشار قانوني يعني طبعا اي محضر هيتعمل هيتقطع كوسه بقي ![]() انا بالامانه عاوز اعرف الي عملته ده صح ولا غلط ولو غلط اعمل ايه منتظر اراء الجميع معلشي هو ده مش موضوع يتكتب بس معلشي استحملوني شويه واسف علي التطويل |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| شكلي لبست | TheLegnedkiller | محدثات الصوت | 9 | 12-10-02 12:39 PM |
| الطلقة خزلتني و شكلي كان وحش | _SAIKO_ | محدثات الصوت | 18 | 12-09-20 04:42 PM |
| شكلي ادبست | mohd_wafik | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 11-09-06 11:11 PM |
| شكلي كده هانفع :) | embo | الصيد العام | 13 | 10-10-03 05:04 AM |