![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
الجمعة الي فاتت روحت الفيوم أنا وصديقي مصطفى في أستضافة (محمد شرف)
أجمل حاجة ان الناس العرب أصحاب المراكب ميعرفوش بنادق الرش أو معلوماتهم عنها أنها بندقية عصافير. ولما ركبنا معاهم المركب الراجل بصلي بقرف وقالي إنت فاكر إن البتاعة الي معاك دي ممكن توقع بط؟؟مش دي شغالة بالنبل؟؟؟... دا بيعصى علي الخرطوش)قولتله: إن شاء الله توقع بط وتعالب وديابة كمان المهم مقتنعش وأول مجينا عند بطاية علي مسافة 40 أو 50 متر قالي (أهي أضرب كدا وورينا) الحمد لله من أول ضربة بالبام 22 جت أسفل الرقبة والبطة نزلت في مكانها مقفولة. !!!!!! الراجل قام وقف في المركب وقالي (أييييييه دا؟؟؟ البتاعة دي وقعت البطة في مكانها..دا الخرطوش مبيعملهاش!!!!! البتاعة دي بكام؟) قولتله عادي وفي بنادق اقوي من كدا بكتير. المهم الراجل بعد مكان مش طايقني بقى فرحان جدا وبيضحك طول الرحلة. وقالي لازم تيجي تاني. ![]() طبعا محمد شرف قام معانا بأحلى واجب ضيافة كعادته دائما هو وأصدقائه هناك.. وقضينا اليوم بالكامل في الصحبة الجميلة دي وأسيبكو مع الصور ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
م.أحمد مصطفى {رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير} |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلعة الجمعه 11 فبراير 2011 | هشام سمير | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 43 | 12-12-08 06:13 PM |
| هو في طلعة صيد يوم الجمعه ؟؟ف الفيوم | kiko_2015 | الموضوعات العامه | 17 | 12-02-20 07:25 AM |
| طلعة الجمعة 10 فبراير بعد تغيير قاعدة السوستة | وليد سعد زغلول | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 18 | 12-02-12 08:24 PM |
| طلعة الجمعة 3 فبراير | وليد سعد زغلول | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 23 | 12-02-07 06:40 PM |
| طلعة الجمعة لكتيبة الاستكشاف الجمعة 18/2 | ahmedabutaleb | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 37 | 11-04-03 07:40 PM |