الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > الورشة
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-04-06, 03:42 PM   #2
hell007_hell
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية hell007_hell
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 672
معدل تقييم المستوى: 43
hell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر به
افتراضي رد: استفسار

شوف يا استاذ شبح ..... الطلقة ال22 او ( الموريس بالبلدى ) نوعها اسمه rimfire يعنى طرف الكعب بتاع الطلقة هو اللى مسئول عن اطلاق الطلقة ....... وده بيختلف عن الطلقات الشائعة زى ال9 مللى اللى بتنتمى لنوع اسمه center fire ... و ال center fire كبسولة الطلقة بتبقى فى سنتر الكعب .......

و عليه ..... مش اى ابرة تضرب ال22 .... لازم سن الابرة يبقى متطرف لطرف الطلقة .....
الصور المرفقة
  
__________________
ما تحاولش تعمل فيها ناصح مع اى شبراوي

احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك


لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم

3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة )
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671
hell007_hell غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استفسار محمد حامد الحماقي ادوات الصيد الثقيله 4 12-03-31 01:23 AM
استفسار M.Hatem ادوات الصيد الثقيله 0 12-03-05 04:30 PM
استفسار memo2224 سوق المنتدى 4 11-03-05 10:59 PM
استفسار professional sniper الصيد العام 1 11-02-08 10:59 AM


الساعة الآن 03:21 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir