الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-09-10, 05:38 PM   #6
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
جيشنا كله أسود غصب عن عين التخين ، و يا ريت بقى نقرا شوية و نتابع بحيادية و كفاية تخوين بقى !!!
ولما هو جيش اسود...دمنا رخيص ليه؟؟ ما ماتو 6 ع الحدود..وقبلهم كتير
كان رد فعلنا ايه يعني؟؟ اعترضنا و نشجب و ندين ؟؟ كسبنا صلاة النبي
لا مش كده وبس..ايه راي حضرتك ف الجدار العازل ؟؟ يموتونا و نحميهم..لا اله الا الله
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سؤال فنى : ما هو المسئول عن عدم رجوع الاجزاء ؟؟ Batman الورشة 6 11-04-27 01:03 AM


الساعة الآن 08:45 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir