![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
|
200 جنيه للعلبة نوع تركى
__________________
الحب ليس سجود او عبادة وليس دموعا فوق وسادة
الحب قوة واخلاص وصدق وارادة الحب اتحاد يكاتف دمعتان ويعانق قلبان الحب مدرسة انا من اسستها الحب قصة انا من كتبتها الحب اسطورة انا من ملكتها واهديتها .......... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 418
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 997
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ممكن نص علبة .... يا ريت المكان والتليفون .
__________________
"ابتعد عن الأشخاص الذين يحاولون التقليل من طموحاتك بينما الناس العظماء هم الذين يشعرونك أنك باستطاعتك أن تصبح واحدا منهم |
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ممكن تقولنا المكان فين لو سمحت ؟
__________________
كل اناء ينضح بما فية |
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
عندى على 250 يا ابو سيف
__________________
إذا قسى عليك الصديق بجهله ، فأصفح عنه لأجل الود القديم و ليس لأجله |
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الكلام ده موجه لابو سيف بس يا جماعة عشان ماحدش يفهم غلط انا بس بنكش الراجل ده عشان حبيبى
__________________
إذا قسى عليك الصديق بجهله ، فأصفح عنه لأجل الود القديم و ليس لأجله |
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
خلاص ندخلهم ف الاليكتريكات اللي انت سايبهم مرميين عندي هههههه
__________________
كل اناء ينضح بما فية |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
إذا قسى عليك الصديق بجهله ، فأصفح عنه لأجل الود القديم و ليس لأجله |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|