الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-10-17, 10:59 PM   #1
مصطفى خيال
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 89
معدل تقييم المستوى: 0
مصطفى خيال مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى مصطفى خيال
افتراضي رد: طلق صوت 9مم

200 جنيه للعلبة نوع تركى
__________________
الحب ليس سجود او عبادة وليس دموعا فوق وسادة
الحب قوة واخلاص وصدق وارادة
الحب اتحاد يكاتف دمعتان ويعانق قلبان
الحب مدرسة انا من اسستها
الحب قصة انا من كتبتها
الحب اسطورة انا من ملكتها واهديتها ..........
مصطفى خيال غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-10-17, 11:01 PM   #2
AHMED IS MAHMOUD
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية AHMED IS MAHMOUD
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 418
معدل تقييم المستوى: 11
AHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريق
افتراضي رد: طلق صوت 9مم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خيال مشاهدة المشاركة
200 جنيه للعلبة نوع تركى
ممكن حضرتك توضح موجودة فين ب 200 جنية ؟؟
لان حسب علمى ان الطلق اسعارة زادت ل 300 جنية العلبة التركى

و شكرا
AHMED IS MAHMOUD غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-10-18, 01:30 PM   #3
abdalla nabel
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abdalla nabel
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31
abdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: طلق صوت 9مم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خيال مشاهدة المشاركة
200 جنيه للعلبة نوع تركى
ممكن مكان حضرتك او التلفون
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره

يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل

يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل

ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل

توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل

الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل

مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل
abdalla nabel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-10-18, 01:34 PM   #4
smsm saber
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 997
معدل تقييم المستوى: 14
smsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريق
Smile رد: طلق صوت 9مم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خيال مشاهدة المشاركة
200 جنيه للعلبة نوع تركى
ممكن نص علبة .... يا ريت المكان والتليفون .
__________________
"ابتعد عن الأشخاص الذين يحاولون التقليل من طموحاتك بينما الناس العظماء هم الذين يشعرونك أنك باستطاعتك أن تصبح واحدا منهم
smsm saber غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-10-18, 01:37 PM   #5
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: طلق صوت 9مم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خيال مشاهدة المشاركة
200 جنيه للعلبة نوع تركى
ممكن تقولنا المكان فين لو سمحت ؟
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-10-18, 01:44 PM   #6
mzkader
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mzkader
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19
mzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: طلق صوت 9مم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
ممكن تقولنا المكان فين لو سمحت ؟
عندى على 250 يا ابو سيف
__________________
إذا قسى عليك الصديق بجهله ، فأصفح عنه لأجل الود القديم و ليس لأجله
mzkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-10-18, 02:23 PM   #7
mzkader
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mzkader
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19
mzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: طلق صوت 9مم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader مشاهدة المشاركة
عندى على 250 يا ابو سيف
الكلام ده موجه لابو سيف بس يا جماعة عشان ماحدش يفهم غلط انا بس بنكش الراجل ده عشان حبيبى
__________________
إذا قسى عليك الصديق بجهله ، فأصفح عنه لأجل الود القديم و ليس لأجله
mzkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-10-18, 03:44 PM   #8
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: طلق صوت 9مم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader مشاهدة المشاركة
الكلام ده موجه لابو سيف بس يا جماعة عشان ماحدش يفهم غلط انا بس بنكش الراجل ده عشان حبيبى
خلاص ندخلهم ف الاليكتريكات اللي انت سايبهم مرميين عندي هههههه
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-10-19, 12:21 AM   #9
mzkader
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mzkader
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19
mzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: طلق صوت 9مم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
خلاص ندخلهم ف الاليكتريكات اللي انت سايبهم مرميين عندي هههههه
لا يا عم انا كده خسران
__________________
إذا قسى عليك الصديق بجهله ، فأصفح عنه لأجل الود القديم و ليس لأجله
mzkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 06:24 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir