![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
|
يا جماعة اتقو الله الناس دى هى اللى ابتدت مش الجيش خافم ربنا
__________________
http://baikalinc.ru/res_en/0_value_145_188.jpg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,334
معدل تقييم المستوى: 42 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مهو لو كل واحد اتلم وقعد في بيتو مش هنقول اصل الجيش السبب واصل المتظاهرين السبب, الناس دي بتعمل اية في التحرير وبعدين يندس وسطهم بلطجية او عناصر من الشرطة الملكية ويهيجو الدنيا ..........يبقي الحل الناس تقعد في بيوتها ولو عاوز يعتصم يبقي بادب مش بيات في الشارع ومناظر وحشة
__________________
Live for nothing or die for something the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 777
معدل تقييم المستوى: 69 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------------------------
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,619
معدل تقييم المستوى: 29 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
سبحان الله و بحمده . . . سبحان الله العظيم |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد متقدم
|
المشكلة مش فى الناس تقعد فى بيوتها ولا تنزل التحرير المشكلة انى انا كمواطن بعيد عن موقع الاحداث لما اشوف المناظر اللى فى الصور دى هلعن الجيش بافرادة وقياداتة لان احانا مش فى فلسطين هنا بنتعامل مع يهود عشان يحصل لاخونا وبناتنتا ومهاتنا كدة ومش ممكن اى حد يتقبل اى مبررات لهذا الفعل حسبنا الله ونعم الوكيل
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 777
معدل تقييم المستوى: 69 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لا تعليق | okapi knife | الموضوعات العامه | 10 | 11-12-09 05:36 AM |
| لا تعليق .. | ahmedmh_ali | الموضوعات العامه | 10 | 11-08-22 03:54 AM |
| بدون تعليق حاجه حلوة جدا طلقات او قول دانات | sayedlabib | محدثات الصوت | 12 | 11-07-09 05:55 AM |
| بدون تعليق | hosam hamza | ادوات الصيد الثقيله | 6 | 11-04-30 08:32 PM |
| بدون تعليق لأنه لايوجد تعليق | Abul-Ela | ادوات الصيد الثقيله | 5 | 10-12-07 05:19 PM |