الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-12-17, 05:48 PM   #1
commando
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية commando
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: حلوان
المشاركات: 297
معدل تقييم المستوى: 7
commando في بداية الطريقcommando في بداية الطريقcommando في بداية الطريقcommando في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى commando
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

يا جماعة اتقو الله الناس دى هى اللى ابتدت مش الجيش خافم ربنا
commando غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 06:05 PM   #2
Ahmed El Sarky
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Ahmed El Sarky
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,334
معدل تقييم المستوى: 42
Ahmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة commando مشاهدة المشاركة
يا جماعة اتقو الله الناس دى هى اللى ابتدت مش الجيش خافم ربنا
مهو لو كل واحد اتلم وقعد في بيتو مش هنقول اصل الجيش السبب واصل المتظاهرين السبب, الناس دي بتعمل اية في التحرير وبعدين يندس وسطهم بلطجية او عناصر من الشرطة الملكية ويهيجو الدنيا ..........يبقي الحل الناس تقعد في بيوتها ولو عاوز يعتصم يبقي بادب مش بيات في الشارع ومناظر وحشة
__________________
Live for nothing or die for something
the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing


مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
Ahmed El Sarky غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 06:06 PM   #3
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky مشاهدة المشاركة
مهو لو كل واحد اتلم وقعد في بيتو مش هنقول اصل الجيش السبب واصل المتظاهرين السبب, الناس دي بتعمل اية في التحرير وبعدين يندس وسطهم بلطجية او عناصر من الشرطة الملكية ويهيجو الدنيا ..........يبقي الحل الناس تقعد في بيوتها ولو عاوز يعتصم يبقي بادب مش بيات في الشارع ومناظر وحشة
و الله يا أبو حميد فى صورة تانية من العيار التقيل بس ربنا يستر على البلد ...
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 06:07 PM   #4
superman2
صياد متقدم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية superman2
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 777
معدل تقييم المستوى: 69
superman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

-------------------------------------
superman2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 06:18 PM   #5
محمد حافظ بك
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد حافظ بك
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,619
معدل تقييم المستوى: 29
محمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky مشاهدة المشاركة
مهو لو كل واحد اتلم وقعد في بيتو مش هنقول اصل الجيش السبب واصل المتظاهرين السبب, الناس دي بتعمل اية في التحرير وبعدين يندس وسطهم بلطجية او عناصر من الشرطة الملكية ويهيجو الدنيا ..........يبقي الحل الناس تقعد في بيوتها ولو عاوز يعتصم يبقي بادب مش بيات في الشارع ومناظر وحشة
بالظبط يا احمد باشا .. الناس دي صيع و فاضيين و مناظر تعبانة و نفسي افهم هم بيستفيدوا ايه من رمي الطوب كده غير انهم بيتفزوا الطرف التاني .. و احب اقول ان اللي بيعمل كده هدفه الفوضي عشان ناس تانية تستفيد و ادينا شفنا خزن هيئة الطرق اتسرقت و المجمع العلمي اللي بقاله 220 سنة اتحرق و المصابين نفسهم يتصابوا عشان ياخدوا التعويض و ادفعي يا حكومة .. ده غير اننا فينا طبع وحش جدا اننا بنحب الفرجة اوي يعني معظم اللي في الميدان للفرجة و ده بيعزز موقف الصيع اللي هناك .. و اي واحد في جهة حكومية هيفهم كلامي اوضح
__________________
سبحان الله و بحمده . . . سبحان الله العظيم
محمد حافظ بك غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 06:26 PM   #6
فوزى السيد
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية فوزى السيد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: رشيد بحيرة
المشاركات: 679
معدل تقييم المستوى: 15
فوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى فوزى السيد
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

المشكلة مش فى الناس تقعد فى بيوتها ولا تنزل التحرير المشكلة انى انا كمواطن بعيد عن موقع الاحداث لما اشوف المناظر اللى فى الصور دى هلعن الجيش بافرادة وقياداتة لان احانا مش فى فلسطين هنا بنتعامل مع يهود عشان يحصل لاخونا وبناتنتا ومهاتنا كدة ومش ممكن اى حد يتقبل اى مبررات لهذا الفعل حسبنا الله ونعم الوكيل
فوزى السيد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 06:39 PM   #7
superman2
صياد متقدم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية superman2
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 777
معدل تقييم المستوى: 69
superman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوزى السيد مشاهدة المشاركة
المشكلة مش فى الناس تقعد فى بيوتها ولا تنزل التحرير المشكلة انى انا كمواطن بعيد عن موقع الاحداث لما اشوف المناظر اللى فى الصور دى هلعن الجيش بافرادة وقياداتة لان احانا مش فى فلسطين هنا بنتعامل مع يهود عشان يحصل لاخونا وبناتنتا ومهاتنا كدة ومش ممكن اى حد يتقبل اى مبررات لهذا الفعل حسبنا الله ونعم الوكيل
دي النقطة المهمة ... كرامة الانسان يجب ان تصان مهما كانت الاسباب
superman2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 07:20 PM   #8
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed El Sarky مشاهدة المشاركة
مهو لو كل واحد اتلم وقعد في بيتو مش هنقول اصل الجيش السبب واصل المتظاهرين السبب, الناس دي بتعمل اية في التحرير وبعدين يندس وسطهم بلطجية او عناصر من الشرطة الملكية ويهيجو الدنيا ..........يبقي الحل الناس تقعد في بيوتها ولو عاوز يعتصم يبقي بادب مش بيات في الشارع ومناظر وحشة
اؤيد رأيك بشدة
__________________

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لا تعليق okapi knife الموضوعات العامه 10 11-12-09 05:36 AM
لا تعليق .. ahmedmh_ali الموضوعات العامه 10 11-08-22 03:54 AM
بدون تعليق حاجه حلوة جدا طلقات او قول دانات sayedlabib محدثات الصوت 12 11-07-09 05:55 AM
بدون تعليق hosam hamza ادوات الصيد الثقيله 6 11-04-30 08:32 PM
بدون تعليق لأنه لايوجد تعليق Abul-Ela ادوات الصيد الثقيله 5 10-12-07 05:19 PM


الساعة الآن 05:35 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir