الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-12-17, 06:43 PM   #1
jhoncarbntr
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: K.S.A
المشاركات: 392
معدل تقييم المستوى: 8
jhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريق
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

الرجاء عدم الاهتمام بالناس اللى مدفوع لها فلوس لان اراءها ملهاش اى منطق ومتعرفلهمش هما عايزين ايه اصلا غير كل اللى عايزينه استمرار القلق والاحداث الاول موش عايزين رئيس الوزراء تم تغييره وبعدين الجيش فى ايده السلطة موش عايزين كده والجيش راح حول السلطة ودلوقتى موش عايزين كمال الجنزورى ....لا بقى ****** عليكم دانتم عايزين ******* لامؤاخذة امال عايزين ايه ياحلوين موش فاهمين لكم حاجة انا اقولكم ياترى عايزين كل شوية يحصل شغب علشان كل شوية نقول الجيش بيضرب فى المتظاهرين اللى هما اساس بيتظاهروا ليه اقولكم دى كمان علشان موضوع سوريا لسه مخلصش والفوضى موصلتش لمرحلة قوبة لغاية دلوقتى بالتزامن مع خروج امريكا من المنطقة وكون مصر وسوريا فيهم فوضى يبق4ى ده مبرر لاسرائيل المسكينة انها تحمى نفسها فتتوسع قول مترين فى سوريا ومترين فى مصر وهيصوا ياعملاء ياخونة ياكلاب القرش مؤامرة مؤامرة على مستوى عالى ملايين بتدخل وتستخدم فى شراء الانفس الضعيفة لتوليع العملية والدمار والثورة الفرعية المزعومة بس اللى يفهم
jhoncarbntr غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 06:45 PM   #2
Ahmed El Sarky
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Ahmed El Sarky
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,334
معدل تقييم المستوى: 42
Ahmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jhoncarbntr مشاهدة المشاركة
الرجاء عدم الاهتمام بالناس اللى مدفوع لها فلوس لان اراءها ملهاش اى منطق ومتعرفلهمش هما عايزين ايه اصلا غير كل اللى عايزينه استمرار القلق والاحداث الاول موش عايزين رئيس الوزراء تم تغييره وبعدين الجيش فى ايده السلطة موش عايزين كده والجيش راح حول السلطة ودلوقتى موش عايزين كمال الجنزورى ....لا بقى ****** عليكم دانتم عايزين ******* لامؤاخذة امال عايزين ايه ياحلوين موش فاهمين لكم حاجة انا اقولكم ياترى عايزين كل شوية يحصل شغب علشان كل شوية نقول الجيش بيضرب فى المتظاهرين اللى هما اساس بيتظاهروا ليه اقولكم دى كمان علشان موضوع سوريا لسه مخلصش والفوضى موصلتش لمرحلة قوبة لغاية دلوقتى بالتزامن مع خروج امريكا من المنطقة وكون مصر وسوريا فيهم فوضى يبق4ى ده مبرر لاسرائيل المسكينة انها تحمى نفسها فتتوسع قول مترين فى سوريا ومترين فى مصر وهيصوا ياعملاء ياخونة ياكلاب القرش مؤامرة مؤامرة على مستوى عالى ملايين بتدخل وتستخدم فى شراء الانفس الضعيفة لتوليع العملية والدمار والثورة الفرعية المزعومة بس اللى يفهم
الله ينوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عليك
__________________
Live for nothing or die for something
the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing


مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
Ahmed El Sarky غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 06:51 PM   #3
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jhoncarbntr مشاهدة المشاركة
الرجاء عدم الاهتمام بالناس اللى مدفوع لها فلوس لان اراءها ملهاش اى منطق ومتعرفلهمش هما عايزين ايه اصلا غير كل اللى عايزينه استمرار القلق والاحداث الاول موش عايزين رئيس الوزراء تم تغييره وبعدين الجيش فى ايده السلطة موش عايزين كده والجيش راح حول السلطة ودلوقتى موش عايزين كمال الجنزورى ....لا بقى ****** عليكم دانتم عايزين ******* لامؤاخذة امال عايزين ايه ياحلوين موش فاهمين لكم حاجة انا اقولكم ياترى عايزين كل شوية يحصل شغب علشان كل شوية نقول الجيش بيضرب فى المتظاهرين اللى هما اساس بيتظاهروا ليه اقولكم دى كمان علشان موضوع سوريا لسه مخلصش والفوضى موصلتش لمرحلة قوبة لغاية دلوقتى بالتزامن مع خروج امريكا من المنطقة وكون مصر وسوريا فيهم فوضى يبق4ى ده مبرر لاسرائيل المسكينة انها تحمى نفسها فتتوسع قول مترين فى سوريا ومترين فى مصر وهيصوا ياعملاء ياخونة ياكلاب القرش مؤامرة مؤامرة على مستوى عالى ملايين بتدخل وتستخدم فى شراء الانفس الضعيفة لتوليع العملية والدمار والثورة الفرعية المزعومة بس اللى يفهم

ممكن أعرف اية علاقة دة بسياسة التقليع اللى ماشى بيها الجيش دى ؟
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 07:31 PM   #4
فوزى السيد
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية فوزى السيد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: رشيد بحيرة
المشاركات: 679
معدل تقييم المستوى: 15
فوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى فوزى السيد
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة superman2 مشاهدة المشاركة
بطلوا بقي نغمة اسرائيل وامريكا وخليكوا في حالكوا ....... بكرة لما يجي يوم تشوف امك مكان البنت دي ابقي خلي الجنزوري ينفعك ... فعلا اتباع العباسية ...... متخلف
وانا معاك وعايزين نعرف هما مين اللى مدفوع لهم فلوس يا افندينا
فوزى السيد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-17, 07:36 PM   #5
فوزى السيد
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية فوزى السيد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: رشيد بحيرة
المشاركات: 679
معدل تقييم المستوى: 15
فوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى فوزى السيد
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

انا عايز اعرف هو لية لسة فى ناس بتتكلم بالهجة دى لحد الان بعد اكتشاف كل الفساد والتامر والسرقة لموارد البلد وسحق كرامة المواطن اما بتعذيبة للحصول على لقمة العيش او فى الاقسام ومراكز الشرطة دا احنا بقينا اتفة شعب عند اى شعب عربى او اجنبى بسبب ان حومتنا وحكامنا اهدرت كرامتنا انا والله كنت داخل اتكلم فى الصيد وكدة بس لما شوفت الصور دى نسيت انا كنت هعمل اية ولتانى مرة حسبنا الله ونعم الوكيل
فوزى السيد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لا تعليق okapi knife الموضوعات العامه 10 11-12-09 05:36 AM
لا تعليق .. ahmedmh_ali الموضوعات العامه 10 11-08-22 03:54 AM
بدون تعليق حاجه حلوة جدا طلقات او قول دانات sayedlabib محدثات الصوت 12 11-07-09 05:55 AM
بدون تعليق hosam hamza ادوات الصيد الثقيله 6 11-04-30 08:32 PM
بدون تعليق لأنه لايوجد تعليق Abul-Ela ادوات الصيد الثقيله 5 10-12-07 05:19 PM


الساعة الآن 05:35 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir