الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-07-08, 12:39 PM   #1
aymank2
صياد متميز جداً

اوسمتي

 
الصورة الرمزية aymank2
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الزيتون
المشاركات: 1,370
معدل تقييم المستوى: 159
aymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: فضفضه.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
الاجابه هى
العيب فينا احنا طبعا ياباشا
لان التربيه قلت
مبقاش فيه تربيه اصلا
دلوقت كل واحد بيتجوز وبيخلف ويأكل وبس
مفيش تربيه
معظم الاجيال اللى انت شايفها دلوقت هى تربيه التلفزيون
وحط تحت التلفزيون مليوووووووووون خط
تربية فيفى عبده ودينا
تربية البرامج الهدامه اللى بتدور فى المقام الاول عن كثرة عدد المشاهدين بغض النظر عن المضمون
تربية الافلام الهندى والامريكانى
تربية الافلام الخليعه اللى الواحد بقى بيخاف يتفرج عليها دلوقت لو موجود وسط اهله
تربية الافكار الغلط اللى بيزرعها بهايم الاعلام زى توفيق عكاشه ولميس الحديدى وغيرهم
فلما الناس تسيب اولادها تحت رحمة الناس دى هى اللى تربيهم
اتوماتك كده هاتلاقى النتيجه فى الشوارع بالمنظر اللى انت شايفه ده
يعنى بالبلدى كده الناس بعددت عن ربنا وعن تربية اولادها على الصلاة والخوف من ربنا
وكااااااااااااااااانت دى النهايه
وسلملى على الميترو بقى
كلامك صح ياقبطان بس تعالى نفكر كل ده مظهرش الا بعد معملنا الثوره ليه كان فين الشر الى جوه الناس ديه مستخبى كان فين الهمجيه وقلت الادب كان موجود بس كان على استحياء مش ظاهر اوى كده مش منهج حياه يعنى ايه الى اتغير الحريه يبقى احنا مينفعش مع الناس ديه غير الكرباج طبعا كلام غلط ولا ممكن يكون صح طيب مستوى التعليم طيب والى متعلم ومعاه شهاده بيمشى ليه عكس و بيقفل الطريق بالمظاهرات ليه وبيعمل حجات كتير تانى غلط ليه طيب التربيه ماشى مظهرتش ليه بالشكل الفظيع ده الا دلوقتى ليه هتجنن.
__________________
اذا دعتك قدرتك على ظلم الناس فتذكر قدره الله عليك

من تواضع لله رفعه

وقل رب زدنى علما
aymank2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-07-08, 12:57 PM   #2
القبطان المصرى 77
صيــــــــاد محتـــــــــرف

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141
القبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: فضفضه.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymank2 مشاهدة المشاركة
كلامك صح ياقبطان بس تعالى نفكر كل ده مظهرش الا بعد معملنا الثوره ليه كان فين الشر الى جوه الناس ديه مستخبى كان فين الهمجيه وقلت الادب كان موجود بس كان على استحياء مش ظاهر اوى كده مش منهج حياه يعنى ايه الى اتغير الحريه يبقى احنا مينفعش مع الناس ديه غير الكرباج طبعا كلام غلط ولا ممكن يكون صح طيب مستوى التعليم طيب والى متعلم ومعاه شهاده بيمشى ليه عكس و بيقفل الطريق بالمظاهرات ليه وبيعمل حجات كتير تانى غلط ليه طيب التربيه ماشى مظهرتش ليه بالشكل الفظيع ده الا دلوقتى ليه هتجنن.
ومين قالك انها مظهرتش غير دلوقت ياباشا
الحجات دى تقريبا موجوده من التسعينات
لكن كان فيه ساعتها قبضه حديديه من الامن والناس كانت بتخاف
واللى كان عاوز يعمل حاجه غلط كان بيفكر الف مره فى العواقب
لكن دلوقت العمليه لسه عايمه ومفيش ظابط ولا رابط
ان شاء الله بكره الامور تتظبط لما البلد تقف على رجلها ويبقى فيه عدل
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*

القبطان المصرى 77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-07-08, 02:10 PM   #3
aymank2
صياد متميز جداً

اوسمتي

 
الصورة الرمزية aymank2
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الزيتون
المشاركات: 1,370
معدل تقييم المستوى: 159
aymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: فضفضه.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
ومين قالك انها مظهرتش غير دلوقت ياباشا
الحجات دى تقريبا موجوده من التسعينات
لكن كان فيه ساعتها قبضه حديديه من الامن والناس كانت بتخاف
واللى كان عاوز يعمل حاجه غلط كان بيفكر الف مره فى العواقب
لكن دلوقت العمليه لسه عايمه ومفيش ظابط ولا رابط
ان شاء الله بكره الامور تتظبط لما البلد تقف على رجلها ويبقى فيه عدل
يبقى كده نظريه القبضه الحديديه والكرباج وكتير من الناس بتخاف متختشيش زى المثل البلدى.
__________________
اذا دعتك قدرتك على ظلم الناس فتذكر قدره الله عليك

من تواضع لله رفعه

وقل رب زدنى علما
aymank2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 06:48 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir