اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت
والله يا دكتور بصراحه انا اول مره اسمع عن انور ده بغض النظر عن الموضوع عن تجربه شخصية انا تعاملت مع اغلب التجار اغلب التجار بمعنى الكلمه لاحظت حاجه مهمه جدآآآآآ ان كل كل كل التجار سواء كبير فى السوق او صغير ان كل التجار الاخرين بيخدو منو يعنى بيأخده هذا على سبيل الفخر ويسيط نفسو ويفتخر بكده حتى لو كدب وممكن تقولو اسم اى اسم يقولك ده حبيبى ولسه ماشى من عندى واخد كذا وكذا وهو لا يعرف فلان ولا عمرو شافو ولو مجرد مكالمه تليفون وتقول انا فلان من مكان معين وتتكلم معاه فى انواع ومش موجوده عندو ولا بعالك ولا اشترى منك لكن كده خلاص انت بقيت تاخد منو وهو الموزع المعتمد ليك
واعتقد اعتقد ان خلال سنه هتظهر مقوله جديده لبعض التجار ان شركة ايكول التركيه للمسدسات وشركة اوذكريسان التركيه للطلق بتاخد منهم وهم الموردين لهذه الشركات
ومشكله مشكله لو شركه يورومكس الالمانيه دخلت فى الموضوع ههههههههههههههههههههههه
|
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الله يخرم جيبك يا استاذ محمد