الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 13-01-01, 09:56 PM   #1
hunter store
تاجر مسجل بالمنتديات
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 376
معدل تقييم المستوى: 11
hunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريق
افتراضي رد: الرجاء الدخول للاهمية الشديدة جدا جدا جدا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

للتوضيح باختصار علشان نرفع الحرج عن الجميع

الاستاذ مصطفى كان طلب منى ال ديانا 52 وكانت خلصت و قولته حفورها وابعتها لحضرتك وبعدها بيومين تقريبا

بعتها عند محمود شلبى راح يستلمها وكانت البندقية اول مرة تتفتح لقى ان اللوجو مش موجود عليها كلمنى وانا

استغربت روحت راجعت على البنادق اللى عندى لقيت ال 52 اللى لسه جايه كلها من غير لوجو كلمت الاخوة

اللى اشترو منى قبلها منهم الدكتور محمد حبيب اشوف موضوع اللوجو ده قالى انه موجود بس ديه كل الحكاية

وتم ارجاع ال 52 اللى مش عليها الشعار اللى المورد والحمد لله
hunter store غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-01-02, 02:40 AM   #2
Hunting
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 214
معدل تقييم المستوى: 6
Hunting في بداية الطريقHunting في بداية الطريقHunting في بداية الطريقHunting في بداية الطريقHunting في بداية الطريق
افتراضي رد: الرجاء الدخول للاهمية الشديدة جدا جدا جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoboss مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

للتوضيح باختصار علشان نرفع الحرج عن الجميع

الاستاذ مصطفى كان طلب منى ال ديانا 52 وكانت خلصت و قولته حفورها وابعتها لحضرتك وبعدها بيومين تقريبا

بعتها عند محمود شلبى راح يستلمها وكانت البندقية اول مرة تتفتح لقى ان اللوجو مش موجود عليها كلمنى وانا

استغربت روحت راجعت على البنادق اللى عندى لقيت ال 52 اللى لسه جايه كلها من غير لوجو كلمت الاخوة

اللى اشترو منى قبلها منهم الدكتور محمد حبيب اشوف موضوع اللوجو ده قالى انه موجود بس ديه كل الحكاية

وتم ارجاع ال 52 اللى مش عليها الشعار اللى المورد والحمد لله
انت راجل محترم بجد
Hunting غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الدخول للاهمية grso محدثات الصوت 6 12-12-25 05:28 PM
الرجاء من الادارة والاعضاء الدخول للاهمية الطيار الموضوعات العامه 4 11-11-22 10:41 AM
الرجاء الدخول doos99 الموضوعات العامه 13 11-06-28 11:58 AM
الرجاء الدخول doos99 الصيد العام 15 11-06-15 02:21 PM
الرجاء الدخول madkour محدثات الصوت 6 11-05-04 01:17 AM


الساعة الآن 08:21 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir