![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 376
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
للتوضيح باختصار علشان نرفع الحرج عن الجميع الاستاذ مصطفى كان طلب منى ال ديانا 52 وكانت خلصت و قولته حفورها وابعتها لحضرتك وبعدها بيومين تقريبا بعتها عند محمود شلبى راح يستلمها وكانت البندقية اول مرة تتفتح لقى ان اللوجو مش موجود عليها كلمنى وانا استغربت روحت راجعت على البنادق اللى عندى لقيت ال 52 اللى لسه جايه كلها من غير لوجو كلمت الاخوة اللى اشترو منى قبلها منهم الدكتور محمد حبيب اشوف موضوع اللوجو ده قالى انه موجود بس ديه كل الحكاية وتم ارجاع ال 52 اللى مش عليها الشعار اللى المورد والحمد لله |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 214
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الدخول للاهمية | grso | محدثات الصوت | 6 | 12-12-25 05:28 PM |
| الرجاء من الادارة والاعضاء الدخول للاهمية | الطيار | الموضوعات العامه | 4 | 11-11-22 10:41 AM |
| الرجاء الدخول | doos99 | الموضوعات العامه | 13 | 11-06-28 11:58 AM |
| الرجاء الدخول | doos99 | الصيد العام | 15 | 11-06-15 02:21 PM |
| الرجاء الدخول | madkour | محدثات الصوت | 6 | 11-05-04 01:17 AM |