![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بقلب في الموقع لاقيت مواضيع ومشاركات للعضو sntafe وبقالوا فترة طويله مابيدخلش ياريت لو حد يعرف حاجه عنه يطمنا وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جدا
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
المنتدى كلة بقى جو الحنين الى الماضى هههههههه
طب بالمرة فين القنصل و عادل عبدة و كريم عيد و عبد الله نبيل و الجنرال كومباكت و و و و ........ والله مش عارف الناس بتروح فين !! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
|
هههههههههههههههههه
__________________
drugstore-onlinecatalog.com |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صيــــــــاد محتـــــــــرف
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ربنا يجيبو بالسلامه ان شاء الله
اكيد فيه ظروف مانعاه
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا* *ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا* |
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياه يارجالة يعنى انا ممكن فيوم الاقى حد بيتصل بيا يقولى دكتور عابدين بتاع الكرال ...انتا فين بقالك فترة عالمنتدى ...يا سلاااااااااام الدنيا لسة بخير
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
عضو مميز جداً
|
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههه
والله الراجل عنده حق ياهاشم وانت كمان قلت على ناس والله الواحد مفتقدهم وبجد لفتة انسانية جميلة اوي من العضو مورو وان كانت تدل .. فتدل على وفائه وانه شخص محترم جداااا أخي الكريم صاحب الموضوع الأخ مورو .. تقبل خالص تحياتي
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
انا فعلا عملت موضوع من كام يوم عن كريم عيد وانت رديت عليا فيه صح وفيه عضو اخر كان بيسأل عن عادل عبده والقصه كلها انهم ناس محترمه جدا وبيفيدوا المنتدى جدا فالناس بتسأل عليهم
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
يا دكتور عابدين احنا كلنا فى المنتدى اسرة واحدة و كيان واحد يعنى حضرتك لو اشتركت فى المنتدى هنا و لو بمشاركة واحدة فانت ضمن اسرتنا المتواضعة فاكيد اى حاجة بعد الشر هتلاقى الرجالة الى فى المنتدى اول ناس بتقف جنبك و اكيد يا باشا احنا فخورين انك معانا و بد الشر لو اختفيت اكيد هنسال عنك طبعاا
امال مين الى هيتعبنا معة فى الكرال يا باشا هههههه يا دكتور لو حضرتك بتلاحظ كل فترة اى حد يحصلة حادث او حالة وفاة "اللهم عافينا جميعا" و ف الافراح و المناسبات اول عضو بيعرف بيتكوم بكتابة موضوع فى المنتدى و بيتثبت و كل الاعضاء بتشارك بالدعاء و الى يقدر بيروح و يشارك العضو و يقف جنبة صعب انك تلاقى كدة فى اى مكان عشان كدة انا فخور انى عضو فى المنتدى قبل ماكون مشرف او اى حاجة |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 1,071
معدل تقييم المستوى: 29 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
كلهم بخير ان شاء الله وياريت حد يسال عليا لما اغيب
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
مشرف قسم الصيد البرى
|
يارب يكونو كلهم بخير و غيابهم ميطولش
و الموجودين ميغيبوش اصلا
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه .. لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه .. لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف .. انتظره .. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 1,049
معدل تقييم المستوى: 56 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
احنا هنا كلنا فعلا \اسره واحده زي ماقال أنجل
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
أنا هعيط كده من الكلام ده ههههههه
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هام جدا العضو soliderheart | كابتن محمود دياب | الموضوعات العامه | 25 | 12-02-18 12:25 PM |
| العضو semsem8888 | hema777h | الموضوعات العامه | 2 | 11-09-03 11:38 AM |