![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لا طبعاا غلط جدااااا هو هيضرب بس هيبقى خطر جداا على الماسورة و المسدس مش هينطر اجزاء فهتضطر انك مع كلة ضربة تشد اجزاء تنطر الفارغ و تسحب طلقة جديدة
نسيحة منى بلاش ضرب بلى من غير طبة |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال للخبراء بخصوص الاستبدال | hanyyosf | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 12-11-21 05:56 PM |
| سؤال للخبراء بخصوص الاستبدال | hanyyosf | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 12-11-21 10:45 AM |
| سؤال للخبراء بخصوص رخصة السلاح | Moemen | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 12-05-26 04:45 AM |
| سؤال عن البلو سى .... | Omar j | محدثات الصوت | 9 | 11-12-12 09:48 AM |
| سوال من اهل الخبرة عن مشكلة فى البلو 06 | احمد | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 11-12-11 10:28 PM |