الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > الورشة

الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-04-06, 04:42 PM   #3
coyote160
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: الغربية
المشاركات: 493
معدل تقييم المستوى: 75
coyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: استفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hell007_hell مشاهدة المشاركة
شوف يا استاذ شبح ..... الطلقة ال22 او ( الموريس بالبلدى ) نوعها اسمه rimfire يعنى طرف الكعب بتاع الطلقة هو اللى مسئول عن اطلاق الطلقة ....... وده بيختلف عن الطلقات الشائعة زى ال9 مللى اللى بتنتمى لنوع اسمه center fire ... و ال center fire كبسولة الطلقة بتبقى فى سنتر الكعب .......

و عليه ..... مش اى ابرة تضرب ال22 .... لازم سن الابرة يبقى متطرف لطرف الطلقة .....
منقدرش نزود عالكلام دا الله ينور شوح ممتاز بالصور
__________________
اللهم احفظ لنا مصر
coyote160 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استفسار محمد حامد الحماقي ادوات الصيد الثقيله 4 12-03-31 01:23 AM
استفسار M.Hatem ادوات الصيد الثقيله 0 12-03-05 04:30 PM
استفسار memo2224 سوق المنتدى 4 11-03-05 10:59 PM
استفسار professional sniper الصيد العام 1 11-02-08 10:59 AM


الساعة الآن 05:12 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir