الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 13-07-11, 05:14 PM   #1
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover مشاهدة المشاركة
انا شايف ان دة تخويف وارهاب اكتر من انه يكون تحذير

لأن حتى الآن ماحصلش ان اي حد لاحظ وجود اي جسم غريب في اي مكان

وانا بصراحة مش عارف ايه اللى خلاهم يطلعوا البيان دة فى التوقيت دة ؟؟؟؟؟

ربنا يصلح الحال ويعدي الأيام اللى جاية دي على خير
تم تفجير قنبلة فى بورسعيد وسط المتظاهرين.
تم العثور على قنبلة عند كوبرى الجامعة بجوار محطة المترو.
أظن ده أجراء طبيعى تحذير المواطنين ووضع رقم خط ساخن لاستقبال اى بلاغ.
ربنا يهدى الحال يارب.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-07-11, 05:22 PM   #2
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
تم تفجير قنبلة فى بورسعيد وسط المتظاهرين.
تم العثور على قنبلة عند كوبرى الجامعة بجوار محطة المترو.
أظن ده أجراء طبيعى تحذير المواطنين ووضع رقم خط ساخن لاستقبال اى بلاغ.
ربنا يهدى الحال يارب.
المشكلة ان الخبر دة انتشر جدااااا على مواقع التواصل الاجتماعي
والناس كلها بقت مرعوبة .. وكل واحد دلوقتي بيشوف كانز مرمية في الشارع يقولك قنبلة

ربنا يستر ويعدي الايام اللى جاية على خير .. انا كل اللى كان هاممنى عدم ترويع المواطنين بس مش اكتر
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-07-11, 05:27 PM   #3
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover مشاهدة المشاركة
المشكلة ان الخبر دة انتشر جدااااا على مواقع التواصل الاجتماعي
والناس كلها بقت مرعوبة .. وكل واحد دلوقتي بيشوف كانز مرمية في الشارع يقولك قنبلة

ربنا يستر ويعدي الايام اللى جاية على خير .. انا كل اللى كان هاممنى عدم ترويع المواطنين بس مش اكتر

رأيى الشخصى ان الجميع يجب ان يكون متيقظ وحذر جدا الايام القادمة.
ربنا يسترها على الجميع يارب.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-07-11, 05:29 PM   #4
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
رأيى الشخصى ان الجميع يجب ان يكون متيقظ وحذر جدا الايام القادمة.
ربنا يسترها على الجميع يارب.
يارب يحفظ مصر ياااااااااااارب
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-07-11, 05:47 PM   #5
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

 
الصورة الرمزية وليد سالم
 
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب

اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يين
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق
""""
علي ابن ابي طالب


وليد سالم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 04:26 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir