الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-07-22, 09:52 AM   #26
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar مشاهدة المشاركة
والله انا بقول رائيى بكل صراحه واذكر على سبيل المثال وليس الحصر انى مره عملت موضوع بتكلم فيه عن سياسه الحكام العرب
بمجرد ما عملت الموضوع وتعبت فيه بتاع ساعه بكتب فيه واستشهد ببعض ايات من القرآن الكريم علشان اعمل موضوع شامل وبصراحه كان موضوع رائع ومن وجهه نظرى لا يتعلق بالسياسه من قريب او بعيد الكلام ده كان ابل الثوره وبعد خمس دقائق من كتابه الموضوع واصداره الموضوع اتحذف اتحذف ليه يا ناس يا إدارة قالك علشان السياسه سياسه ايه الموضوع ملهوش علاقه بالسياسه خالص الموضوع يتعلق بالعدل فقط بس من منظور الحكم عند العرب والامراء بس بشكل مفسر وجميل المهم اتمسح وعرفت ان فيه اخ فى الاداره اللى مسحه ماشى يا سيدى دخلت بقوله مسحته ليه لاقيته بيتكلم معايا باسلوب زى ما يكون انا كتبته فى الجرنان عنده وانا شغال فراش اسلوب مش قادر اوصفه عموما عرفت انو اخ كريم عنده 22 سنه يعنى فرق بينى وبينه 12 سنه ومع ذلك قولتله انا اسف مش هكتب سياسه تانى وده احتراما لسنى اللى هو 33 سنه فعيب انى اخش فى مهاترات علشان موضوع فى منتدى واذ بقى بعض ايام الاقى الشخص اللى فى الاداره ده هارى الدنيا مواضيع فى السياسه ولا حد بيقوله بتعمل ايه وبيخبط وزى الفل وبيتكلم فى السياسه صريح فين طيب يا جدعان حد يقول حد يتكلم مفيش نعمل موضوع بره العرض المثبت بعد خمس دقايق يتمسح يقولك اصل الموضوع تجارى الاخ بتاع الاداره يعمل موضوع تجارى واكتر من سلعه ميتمسحش فيه ايه برده مش عارف اول طريق النجاح العدددددددددددددددددددددددل

ادى حضرتك قولت سياسة الحكام العرب !!

يعنى هتلاقى واحد ناصري طلع يقول عبد الناصر هو الحل

التانى لااا مبارك هو الحل

التالت لا محمد مرسى هو الحل

خناقة و شتيمة و بهدلة و احنا فى الاخر الى بنقعد نحل المشاكل دى كلها
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 11:18 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir