![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
مشرف قسم السوق
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 1,518
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الخلاصة
ابعد عن اى مكملات او ادوية بص ياسيدى انت تاكل قطعة شوكولاتة مع نص كوباية سفن يوميا بعد الغذاء فطارك لازم يحتوى على لبن بيض وعسل نحل وجبنة وخضراوات جرجير خص طماطم خيار جزر يعنى سلطة واغصب نفسك عالاكل والغذاء ارز مكرونة نشويات عيش لحمة فراخ سمك الموجود وقتها والعشاء يكون زى الفطار بس عايزك تقولى طولك قد ايه ووزنك قد ايه وتعمل برنامج رياضى يوميا لتضخيم العضلة بس ابعتلى مواصفات جسمك الاول |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
بس انا كنت سالت حد قبل كده قالي المكملات عاديه مش خطر ولا حاجه انا وزني 62 وطولي 164 بس جسمي نحيف |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
اداري
تاريخ التسجيل: Jun 2013
المشاركات: 255
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
ناس برضه قالولي متزن لدرجه كويسه
بس انا نفسي اعرض شويه واتخن شويه من دهون لا عضلات |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|