![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صيد السمك معلومات عن انواع الاسماك وكيفيه واماكن الصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
العود انا اشتريته ب 130 جنية وهو صناعه بتوكيل من كوريا لحساب التاجر محمد الامين
واللي معايا طولة 4 متر وفي اطول من 4 متر بس مش عارف بكام بصراحة ممكن تفرق حاجات بسيطة لكن لو 9 متر احتمال يكون زياده حوالي 100 جنية في السعر اما نسبة الكربون فيه فانا بصراحة مسالتش علي النسبة دي لاني مش بصطاد بيه بحري ده نيلي فقط اما لو انك عايز عود كربون صرف فده بيكون حاجه تانية خالص وبيكون بدون حلقات علي العقل وبيتركبلة حلقات خاصة تركيب وفي الاطوال اللي انت عايزها منه ودي صورة العود اللي معايا
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 12
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
وايه رأيك فى الصوره اللى رفعتها فى اول مشاركه علشان اول مره اسمع عن ares ومش لاقي اي داتا ليها ع النت |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ههههههههههههه يا ابو حميد انا مش خبير اوي في معدات الصيد البحري انا بس ممكن افيدك بالمعلومات اللي انا عرفتها من الخبراء اللي طلعت معاهم كام مره وكنت ديما بعرف منهم ازاي استفيد بالمعلومة وافيد غيري وطبعا مش كل انواع اعواد الصيد بيكون ليها داتا او معلومات علي النت الا طبعا لو بتتكلم عن انواع البوص الياباني والالماني او الامريكي من الماركات العالمية والمشهوره ودي طبعا ممكن تعدي الالف جنية للعود فقط ويمكن اكتر من الف بكتير اما عن سؤالك عن اماكن البيع في الاسماعيلية فانا بصراحة مش علي علم بيها لاني من القاهره بس اكيد ممكن تسال عندك في الاسماعيلية واكيد هتعرف المحلات دي فين |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 12
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
يعني العود ال ares ده من اسكندريه اسماعيليه بعافيه شويه فى الحاجات ديه ويوم ماربنا يكرمك وتلاقي حد جاب حاجه نضيفه تلاقيه ضرب التمن ما بين القاهره والاسماعيليه ع الاقل فى 60% |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
لحضرتك رسالة علي الخاص شوفها وقول لي اية رايك في البيانات وهل عرفت افيدك ولا لا استاذ احمد |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|