![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة بدر البحيرة
المشاركات: 814
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هتلاقي ان شاء الله بس من هنا لحد يوم الجمعة افضل العب بالبندقية زى امممممممم
يعنى هات صفيحة سمنة وحطها على بعد15 مش اقل من كده واضرب عليها لحد متتعود على البندقية والتنشين خلص علبة علبتين رش ولا يهمك الرش كتير والفلوس اكتر والحمد لله![]() بعد متلاقي نفسك بقيت بتجبها في الصفيحة ايه ده هو انا ممكن مجبهاش![]() اه ده اكيد مش هتجبها من الاول تعمل اية تزود التحدى شوية تصغر الهدف شوية شوية لحد متجيب عود الكبريت على المسافة المذكورة
__________________
انك لن تصل الى شئ فى الدنيا بغير الله فكيف تصل الى الله بغير الله 01010713004 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
مشرف قسم الاسلحه
تاريخ التسجيل: Sep 2014
المشاركات: 951
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
![]() يعنى النظر تمام والحمد لله والتنشين تمام وما تنساش انى ضربت نار كتييييييير من اول الفرد الصناعة المحلية لحد ال7*62 بس اشوف ام اليمام وانا اجيب الرشة فى منقاره انشاء الله
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|