![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة بدر البحيرة
المشاركات: 814
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
وده حصل لان الناشنكان متغير مش بتاعها فعادى متقلقش
__________________
انك لن تصل الى شئ فى الدنيا بغير الله فكيف تصل الى الله بغير الله 01010713004 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
مشرف قسم الاسلحه
تاريخ التسجيل: Sep 2014
المشاركات: 951
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ده حقيقى لانها بتنزل بالناشينكاه البلاستيك واللى موجود عليها اللى هو الحديد
بس استفسار تانى لو تلسكوب بيبقى محتاج ظبط هو كمان ولا بيبقى مظبوط لوحده بمجرد ما يركب بمعنى ان لو هو بشعار صليبة اخلى الهدف فى منتصف الصليبة ولا ايه مع الاخذ فى الاعتبار ان الاسكوب بيكون اعلى من الماسورة بمسافة لا بأس بها معلش كمان استفسار امبارح كنت بنضف المسدسات وبازيتها فقلت بالمرة انضف البندقية وازيتها المهم لقيت مسمار من الاتنين الاماميين مهوى مش مربوط وهو بوردة مشرشرة ولاقيت فى مجرة من المجر اللى جوا الدبشك قطعة معدن بيتهيالى انها حتة من السوستة القديمة واللى عدل البندقية ما اخدش بالو منها وهى مش من المكونات الحالية لانها لو من المكونات الحالية كان اداء البندقية هيختل لكن هى ادائها بسم الله ما شاء الله 10/10 ودى صورة حتة المعدن دى ![]() 8
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|