الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 15-04-26, 05:38 AM   #1
ابومسلم2005
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة بدر البحيرة
المشاركات: 814
معدل تقييم المستوى: 21
ابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )

وده حصل لان الناشنكان متغير مش بتاعها فعادى متقلقش
__________________
انك لن تصل الى شئ فى الدنيا بغير الله فكيف تصل الى الله بغير الله
01010713004
ابومسلم2005 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-04-26, 07:06 AM   #2
عاطف الشاذلى
مشرف قسم الاسلحه

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Sep 2014
المشاركات: 951
معدل تقييم المستوى: 9
عاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريق
افتراضي رد: افيدونى بالله عليكم ( مكان الصيد )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 مشاهدة المشاركة
وده حصل لان الناشنكان متغير مش بتاعها فعادى متقلقش
ده حقيقى لانها بتنزل بالناشينكاه البلاستيك واللى موجود عليها اللى هو الحديد
بس استفسار تانى لو تلسكوب بيبقى محتاج ظبط هو كمان ولا بيبقى مظبوط لوحده بمجرد ما يركب بمعنى ان لو هو بشعار صليبة اخلى الهدف فى منتصف الصليبة ولا ايه مع الاخذ فى الاعتبار ان الاسكوب بيكون اعلى من الماسورة بمسافة لا بأس بها

معلش كمان استفسار امبارح كنت بنضف المسدسات وبازيتها فقلت بالمرة انضف البندقية وازيتها المهم لقيت مسمار من الاتنين الاماميين مهوى مش مربوط وهو بوردة مشرشرة ولاقيت فى مجرة من المجر اللى جوا الدبشك قطعة معدن بيتهيالى انها حتة من السوستة القديمة واللى عدل البندقية ما اخدش بالو منها وهى مش من المكونات الحالية لانها لو من المكونات الحالية كان اداء البندقية هيختل لكن هى ادائها بسم الله ما شاء الله 10/10 ودى صورة حتة المعدن دى
8
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار
عاطف الشاذلى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 08:20 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir