الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 15-07-31, 10:52 PM   #1
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11
nour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريق
افتراضي رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007 مشاهدة المشاركة
كل المواضيع قديمه
وانا لسه جديد هنا معرفش حاجه حضرتك
هو الجاكال كلة الي ومتوفر في كل محلات الاسلحة تقريبا وفي نظيرة الافضل منو في نظري الايكول فيرات ماجنوم الفرق الوحيد انو لا يحتوي علي خاصية الرشاش الي محدش بيحبها او حيستخدمها اصلا
nour eltoureny غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-07-31, 11:00 PM   #2
sniper007
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2015
المشاركات: 50
معدل تقييم المستوى: 4
sniper007 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر AIM إلى sniper007 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sniper007 إرسال رسالة عبر Skype إلى sniper007
افتراضي رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny مشاهدة المشاركة
هو الجاكال كلة الي ومتوفر في كل محلات الاسلحة تقريبا وفي نظيرة الافضل منو في نظري الايكول فيرات ماجنوم الفرق الوحيد انو لا يحتوي علي خاصية الرشاش الي محدش بيحبها او حيستخدمها اصلا
طب الخامه استاذ نور رائيك ايه فيها الفرق بينه جكال دول والفيرات ماجنوم من حيث اداء خامه فينش
sniper007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-07-31, 11:11 PM   #3
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11
nour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريق
افتراضي رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper007 مشاهدة المشاركة
طب الخامه استاذ نور رائيك ايه فيها الفرق بينه جكال دول والفيرات ماجنوم من حيث اداء خامه فينش
بص يا فندم الاتنين وجهين لعملة واحدة وهو البريتا 92
الفينش والخامة واحد ونفس الشركة المصنعة وفي اصدارين لكل واحد فيهم جديد وقديم والقديم افضل واكبر دليل كان مسدس للزميل عاطف اصدار قديم و دلوقتي مع الزميل علي عصام الله ينور وربنا يباركلة فية
فعلشان كدة الاصدار القديم افضل ومعمر اكثر من الجديد مع ان المفروض الجديد يكون افضل والفرق بين الجاكال و الفيرات ان الجاكال ببضرب اوتوماتيك عادي وفول اتوماتيك يعني الي رشاش و عادي طلقة طلقة
والفيرات ماجنوم زييو بس اتوماتيك طلقة طلقة بس

وملحوظة مهمة
الالي الي زي الرشاش الفول اتوماتيك
والفردي الي هو الاتوماتيك الي هو طلقة طلقة
و مش انك بتضطر تسحب الاجازء مع كل ضربة دة للمعرفة فقط
nour eltoureny غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-07-31, 11:19 PM   #4
sniper007
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2015
المشاركات: 50
معدل تقييم المستوى: 4
sniper007 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر AIM إلى sniper007 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sniper007 إرسال رسالة عبر Skype إلى sniper007
افتراضي رد: اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى الاصدار القديم ويكون مقفول المصدر الاقيه فين وكام سعره

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny مشاهدة المشاركة
بص يا فندم الاتنين وجهين لعملة واحدة وهو البريتا 92
الفينش والخامة واحد ونفس الشركة المصنعة وفي اصدارين لكل واحد فيهم جديد وقديم والقديم افضل واكبر دليل كان مسدس للزميل عاطف اصدار قديم و دلوقتي مع الزميل علي عصام الله ينور وربنا يباركلة فية
فعلشان كدة الاصدار القديم افضل ومعمر اكثر من الجديد مع ان المفروض الجديد يكون افضل والفرق بين الجاكال و الفيرات ان الجاكال ببضرب اوتوماتيك عادي وفول اتوماتيك يعني الي رشاش و عادي طلقة طلقة
والفيرات ماجنوم زييو بس اتوماتيك طلقة طلقة بس

وملحوظة مهمة
الالي الي زي الرشاش الفول اتوماتيك
والفردي الي هو الاتوماتيك الي هو طلقة طلقة
و مش انك بتضطر تسحب الاجازء مع كل ضربة دة للمعرفة فقط
انا فاهم ده كويس حضرتك وتسلم على معلوماتك دى بجد
وانا نفسى من زمان فى البريتا f92
بس الظروف وصلت ان حد يقولى انت مين ولا معاك كام علشان تجيب زينا فانا بدرو على حد يساعدنى بجد
المهم لما جيت ادور ع البريتا لقيتها مش موجوده فعجبنى الايكوال جكال ديول اللى شبه البريتا
الحمد لله الظروف متيسره حاليا ونفسى حد يساعدنى وجميله فوق راسى
sniper007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 11:26 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir