![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد متفاعل
|
طب الخامه استاذ نور رائيك ايه فيها الفرق بينه جكال دول والفيرات ماجنوم من حيث اداء خامه فينش
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الفينش والخامة واحد ونفس الشركة المصنعة وفي اصدارين لكل واحد فيهم جديد وقديم والقديم افضل واكبر دليل كان مسدس للزميل عاطف اصدار قديم و دلوقتي مع الزميل علي عصام الله ينور وربنا يباركلة فية فعلشان كدة الاصدار القديم افضل ومعمر اكثر من الجديد مع ان المفروض الجديد يكون افضل والفرق بين الجاكال و الفيرات ان الجاكال ببضرب اوتوماتيك عادي وفول اتوماتيك يعني الي رشاش و عادي طلقة طلقة والفيرات ماجنوم زييو بس اتوماتيك طلقة طلقة بس وملحوظة مهمة الالي الي زي الرشاش الفول اتوماتيك والفردي الي هو الاتوماتيك الي هو طلقة طلقة و مش انك بتضطر تسحب الاجازء مع كل ضربة دة للمعرفة فقط |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد متفاعل
|
اقتباس:
وانا نفسى من زمان فى البريتا f92 بس الظروف وصلت ان حد يقولى انت مين ولا معاك كام علشان تجيب زينا فانا بدرو على حد يساعدنى بجد المهم لما جيت ادور ع البريتا لقيتها مش موجوده فعجبنى الايكوال جكال ديول اللى شبه البريتا الحمد لله الظروف متيسره حاليا ونفسى حد يساعدنى وجميله فوق راسى |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|