الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-30, 11:58 PM   #14
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Consul
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,573
معدل تقييم المستوى: 23
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: الرد المفحم لكل مشكك في الحلوان شوف ملف خدمتها

ربنا يلطف بينا...يا حبايب قلبي إحنا بقينا بلد مستهلك فقط وبقينا متلقين للمعونات وليس لنا تصنيع أي منتجات وبالتالي لا نصدر والميزان التجاري بالطبع ليس في صالحنا وعملتنا ليس لها أي وزن أو ثقل وغير مطلوبة وإحنا بنأكل بالدين وبنصرف من الإحتياطي الإستراتيجي...بكره ها نستورد الطماطم والليمون ومياه الشرب...يعني لاحصلنا بلد صناعية ولا حتى زراعية...عيدان الكبريت بنستوردها من باكستان والأردن تخيلوا..؟؟؟!...إبرة الخياطة وزراير القمصان والبيجامات بنستوردهم...إبرة وابور الجاز ورتينة الكلوب بنستوردهم...سجادة الصلاة والمسبحة والمصحف الإلكتروني بنستوردهم للأسف ومن فين من الصين...المصانع والصناعات الثفيلة ( المصانع الحربية والحديد والصلب في حلوان والغزل والنسيج في المحلة الكبرى والألومنيوم ) إللي إتعملت أيام عبد الناصر بعد الثورة وكنا بنصدر لجميع الدول العربية والأفريقية ماكانش في حاجة إسمها جنوب أفريقيا أو أي منافس لنا في المنطقة...كل هذه المصانع والصناعات إتقفلت وإتصفت وإتباعت بأبخس الأثمان بقدرة قادر على إيدين الراجل المبروك إللي كله بركه هو وحاشيته...وللأسف لسه في ناس زعلانة عليه وبتطلع مظاهرات تطالب بعودته وتسبح بأمجاده وتبكي على الخير إللي شفناه على إيديه وإتقطع بعد الثورة المجيدة...ألطف بينا يا رب...آسف حبايب قلبي للإطالة والإسترسال في الكلام...بس الواحد قلبه موجوع ومحروق من إللي حصل معانا ده وكنا مستحملين...وبناخد على دماغنا وساكتين...وبنؤثر السلامة في كل شيئ ويا ريت كنا عاجبين...حسبنا الله ونعم الوكيل...يمهل ولا يهمل...سبحان الله المنتقم العزيز الجبار المتكبر...ولا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
Consul غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تغير ماسوره الحلوان عيون الصقر12 محدثات الصوت 30 11-07-29 10:23 PM
الحلوان 920 ، 980 haridy2000 ادوات الصيد الثقيله 38 11-07-10 05:15 PM
مش ده الحلوان بتاعنا ولا انا غلطان sayedlabib ادوات الصيد الثقيله 28 11-06-08 07:23 AM
سعر الحلوان الجديد aly406 محدثات الصوت 8 11-05-29 12:20 PM
خزنة الطبنجة الحلوان al malik ادوات الصيد الثقيله 6 11-04-03 11:38 PM


الساعة الآن 05:24 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir