![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: بورسعيد
المشاركات: 669
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() |
والله ياباشا Qoldus اول مرة اعرف بس خير وعلى فكرة انا خلاص لفت النظر عن بيع الرش
لقيت حل يعني متعب بس عملي شوية وهو اني بسنفر كل رشاية قبل ما اركبها بسنفر رأسها الحظ اللي حوليها وبتدخل وبتبقى تمام وعلى فكرة ضربتها في صاجة كانت على وشك انها تتخرم كمان انا ضربتها بعد ما ضربت ما يزيد عن 25 ضربة يعني الانبوبة كانت في اخر 20 ضربة لكن بفضل الله ضربتها وضربت واحدة ماستر بوينت بتأثر ضعف التاثير بتاع الماستر بوينت وكمان بعد مابضربها بضربها ثاني وثالث لانها مش بتطبق الحقيقة رش غريب ورهيب وجميل بس عيبه اني لازم اسنفر كل واحدة لانه طلع تخين على اخرام الساقية بس اهو تمام وانا مش هستعمله عمال على بطال وربنا يكرمك ياباشا على التوضيح |
|
|
|
|
|