الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-02-26, 01:49 AM   #8
sadaany
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sadaany
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 1,188
معدل تقييم المستوى: 14
sadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريق
افتراضي رد: طلب لتحكيم الاعضاء فى العضوmohamedatia

الصوره باين فيها فى مقدمه المسدس وبيت النار مدهونه اسود لامع على عكس الريتاى بيبقى مط وطبعآ انوا مخدتش بالى وانا بشوفه لعده اسباب اولآ المسدس مليان زيت لذلك مش مبين اللمعه من الزيت ولا من الدهان المضروب ثانيآ الباشا كان مستنينى امام محطه مصر فى رمسيس امام طلعه الكوبرى وكان واقف جمبنا عسكرى مرور كان رافض الوقوف اساسآ ثالثآ كان ليلآ رابعآ كان معايا زوجتى والاولاد فكان مستحيل اقعد اقله نروح ماكان هادى علشان اعرف اشوفه على الرغم ان انا طلبت ده منه فى التليفون اننا نقف فى مكان هادى لقيت الباشا مستنينى فى مكان ممنوع فيه الوقوف عند مطلع كوبرى والدنيا مقلوبه رابعآ بفرض ان الاستاذ مظلوم كما يدعى ومضحوك عليه من الشخص اللى اشتراه فرضآ وكان ممكن يضحك عليا علشان منظره حتى بالكلمتين دول كان اقل واجب يرد عليا فى التليفون مش باع المسدس وشكرآ قفل التليفون او ميردش او بيكنسل ده معناه انه غشاش وخايف يرد عليا علشان عارف انى هطلب رد البيعه لعدم الوضوح والغش انا مش فارق معايا الخساره انا كل الحكايه انى عايز انبه الاعضاء من التعامل مع الشخص ثآنيآ علشان البيه يبطل استفزاز وزعلان انى اتهمته بالغش فحبيت يحكم الاعضاء عليه مش اكثر لاكن انا ميشرفنيش اصلآ انى اتقابل معاه تانى واضيع وقتى وجهدى ويكفينى كما ذكر الاعضاء الكرام انى اقول حسبى الله ونعم الوكيل
__________________
*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*
sadaany غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
شكر + طلب من الاعضاء kiko_2015 الموضوعات العامه 12 11-10-31 11:02 PM
تواصل الاعضاء محمد حسام الموضوعات العامه 0 11-09-09 07:55 PM
طلب من الاعضاء smsmn8888 الموضوعات العامه 36 11-08-26 11:23 PM
فين الاعضاء galal khalifa الصيد العام 9 09-11-18 08:25 PM
انا اقترح ان الاعضاء البندقيه الاسلحه 1 08-01-24 09:50 AM


الساعة الآن 06:30 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir