رد: طلب لتحكيم الاعضاء فى العضوmohamedatia
الله يبارك لكم جميعآ والله مشاركتكم المدعومه بالنصيحه وبالحديث من جميع الاخوه الكرام اغنى من ان تقدر بثمن والله لم اذكر الموضوع لكسب او خساره او لارجاء البيعه لان المسدس اتباع على حالته بعد مشلت الالوان اللى عليه بالاسيتون ورجع لوضعه الاصلى مع ضمان كامل بصيانه اى عيوب ان ظهرت فيما بعد لانى طبعآ لااضمن اى اللى تم فى المسدس اصلآ من اصلاح او غيره ولو كان العضو صاحب البيعه رد عليا بعدها وقالى ان كان مضحوك عليه مثلآ او ميعرفش العيوب اللى فيه كنت قلت مش مشكله والله يسامح اللى ضحك علينا وخلاص لان صديقى اشتراه على كده لاكن اللى حرق دمى ان الاشتاذ مردش عليا ولا عبرنى وانا طنشت وقلت الموضوع مش مستاهل الواحد يعمل قصه لقيته باعتلى بقلى التجاره مكسب وخساره ومش لازم كل مره تبقى كسبان وانتا غلط فيا ومش هرد عليك وكلام كثير استفزنى فحبيت ان حكم الاعضاء الكرام يبقى واضح ليه ليكون فاكر ان الموضوع شطاره منه ولا حاجه وانه مقتنع انى عاينت المسدس منغير ما يذكر فيه العيوب وده فى نظره كفايه يعنى لو انا مختش بالى من عيب هوا يعلمه يبقى خلاص عمومآ جزاكم الله كل خير على المشاركات المفيده وربنا يجعلها فى ميزان حسناتنا ان شاء الله ونتعلم منها جميعآ الاخطاء
__________________
*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*
|