الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-03-21, 10:44 PM   #15
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: cold steel Winter Parking Lot Sale 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص مشاهدة المشاركة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody_kamal مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههه هناك بياخدو بالكبشه ياعم دي لو اتباعت في مصر هنشتري 1 بالعفيه كله عايز يكسب والي بيكسب بيكسب مبالغ ماهوله يعني جايبها مثلا ب60 جنيه من بره هيبيعها ب300 جنيه
قول هتعدي جمارك والكلام ده كله وكله كله هتخلص من بره علي 100 جنيه بالكتير هتتباع هنا ب300 200 مكسب 100 جنيه او 200 جنيه كتير برده الواحد مش هيقدر يشتري 1 بالعفيه والحاجه جميله وحلوه بس الي معاه بقي وتقبل مروري بس حجات روعه الصراحه شكرااا
شرفني مروركم والله يارجاااااااااالة
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 09:51 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir