![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد بالكلاب كل ما يخص كلاب الصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#34 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
على فكرة انا ماليش في الكلاب خااااالص بس عندي ناس قرايبي بيروا كلاب كتيييييييييييير واللي فهمتوا منهم ان اي كلب حتى لو بلدي يتربى صح ويطعم صح ويتعالج صح ويدرب صح يبقى كلب مالهوش حل
يعني الكلب اللي معاك حلو مش وحش |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلعه الكلب | shadow | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 20 | 12-02-03 07:47 PM |
| ارجو التقييم والمساعده | Masterssss | البنادق الهوائيه | 20 | 11-10-26 05:14 AM |
| حصريا طريقه التقديم لكليه الشرطه و الشروط ارجو التثبيت | fidodido | الموضوعات العامه | 21 | 11-07-07 08:58 AM |