الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > مقتنيات الاعضاء
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-08-20, 06:33 AM   #1
Mahmoud@Sniper
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: الاسكندرية - سيدى بشر
المشاركات: 235
معدل تقييم المستوى: 9
Mahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريق
افتراضي عرض العيد وكل سنة وانتو طيبين

عرض اليوم لابتوب HP و المواصفات كالاتى:
Ram:4g DDR3
Vega :2g ati 6845
HD:320g
DVD .RW
vega 2g ati 6845 HD
battery:6cell تدوم ل 4ساعات
نسخة اصلية ويندوز 7 بالسريال win7 HB
و يشترط دفع عاربون للتاكيد و ذلك لان فيه ناس بتقولى و فى الاخر اجى اقابلها بيرجعوا فى كلامهم .. و
على فكرة الجهاز مفيش فى الكيبورد عربى لانو وارد الاتحاد الاوروبى و السعر 2900 نهائى لان سعر الجهاز ده داخل مصر يصل ل 4000 جنيه و للعلم الاجهزة جديدة نوفى و الكروتونة بتبقى مقفولة بقفل الشركة و الاستيراد
proc : AMD Athlon II Dual-Core E-350 VISION E2 Technology from AMD
• 1.6 GHz, 1 MB L2 cache
الموديل hp 2000
طبعا احنا عارفين اللى بينزل لمصر فرز عاشر انما ده نازل لدول الاتحاد الاوروبى ...و ده مفيش منه فى مصر و اتحدى لان الفيجا اللى فيه سعرها لوحده 1200 حنيه HD
ملحوظة يجب دفع عاربون اولا حتى اتمكن من حجز الجهاز من صاحب الشغل و كمان لان فيه ناس بتتفق معايا و ادفع العاربون من جيبى و فى الاخر مبياخدوش اللابات
__________________
:confused:مدرسة الحياة:confused:
Mahmoud@Sniper غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-20, 06:54 AM   #2
ebrahem
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 782
معدل تقييم المستوى: 14
ebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريق
افتراضي رد: عرض العيد وكل سنة وانتو طيبين

موفق ان شاء الله
ebrahem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كل سنة وانتم طيبين خالدحامد الموضوعات العامه 4 12-07-20 07:26 AM
كل سنه وانتم طيبين samraghost الموضوعات العامه 0 11-12-24 05:39 PM
مفاخئة رمضان وكل سنة وانتو طيبين الشبح المصرى محدثات الصوت 25 11-08-17 01:16 AM
كل سنة وحضراتكم طيبين ..... max666666 الصيد العام 5 11-07-26 08:25 PM


الساعة الآن 11:16 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir