![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 1,049
معدل تقييم المستوى: 56 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ههههههههههههههههه
انا عارف الموضوع ده ( شاذ و افتخر ) لما بنشوف واحد لابس تيشيرت مكتوب عليه كده بياخد مننا تريقه تخليه يولع فيه هههههههههههه |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: قاهرة المعز home of wiz
المشاركات: 224
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
جزاك الله خير على الرغبة في تنبيه الناس ونيتك فعل الخير
بس عايز أقول ان اللي أسس الشركة أصلا راجل ومراته، وولادهم دلوقتي اللي ماسكين الشركة ده ردا على حكاية ان اللي أسسها لوطي، اللوطيين أو الشواذ يعني مش بيتجوزوا ستات تاني حاجة، أصل اسم الشركة GAP standing for Genuine American Product, When Gap was founded in 1969 as "The Gap," its targeted customers were younger generations (hence the name of the store, which refers to the generation gap of the time) المصدر: موقع ويكيبيديا موضوع بقى شاذ وأفتخر ده طلع تريقة بس عشان الشواذ حديثا استخدموا عبارة "Gay and Proud" وبيختصروها GAP فدي جت مع دي وبقت مجرد سخرية في أمريكا أما بقى حكاية ان اللي أسسها لوطي ومش بيلبسها إلا الشواذ (مع ان الموديلات طبيعية جدا وممكن تشوف موقع الشركة) دي حبكة حطها العرب عشان يضحكوا بيها ع الناس زي بالظبط بيبسي Pay Every Pence to Save Israel ياللسخرية! أشكرك مرة تانية على حرصك على مجمتعك بس يا ريت التأكد من الأخبار قبل نقلها ![]() |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
كلام سليم %100 وبالفعل كلمة gap تعنى فجوة والمقصود بيها تغطية الفجوة بين الاجيال (generation gap). ومؤسس الشركة سنة 1969 بالفعل رجل وزوجته (دونالد ودوريس فيشر) بالقرب من سان فرانسيسكو. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
مشرف قسم السوق و المسابقات
|
اقتباس:
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تحذير هام | mohmedbeso | الموضوعات العامه | 3 | 12-08-05 07:39 PM |
| تحذير !!! | okapi knife | الموضوعات العامه | 16 | 12-01-02 10:29 AM |
| تحذير هام | ahmed6394 | الموضوعات العامه | 11 | 11-12-09 12:19 AM |