![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صيــــــــاد محتـــــــــرف
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
صباح الخير ياباشا
يارب تكون بصحه وسعاده وطبعا منحنى الرمايه بيختلف فى الضرب الافقى عن الضرب الى اسف او الى اعلى بص يااستاذى لما بتكون ظابط الناشنكاه على الضرب الافقى ( وده العادى ) وتيجى تضرب حاجه واقفه على الارض تتفجأ ان الطلقه مجتش فى الطائر وعشان كده لازم لما تيجى تضرب حاجه واقفه على الارض نشن تحت الهدف بحوالى 5 سنتى لو الهدف على مسافة مثلا 15 او 20 متر لانك لو نشنت فى منتصف الهدف وهو عالارض الطلقه هاتيجى فوق الهدف وبالتالى انت لازم تنزل لتحت شويه اثناء الضرب وبالنسبه للضرب لأعلى ( رأسى ) اضرب فى اخر جزء من الطائر من تحت
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا* *ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا* |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| السباحه و النشان | BERETTA fs92 | الموضوعات العامه | 15 | 12-08-15 08:10 PM |
| هو ده النشان اللي علي حق | magdyfer3on | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 4 | 12-07-28 03:21 PM |
| مشكله فى النشان | hamam | الورشة | 2 | 12-01-18 11:41 PM |
| برنس فى النشان | hogan | ادوات الصيد الثقيله | 5 | 11-07-10 02:41 PM |
| ظبط النشان باليزر | 123mmn | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 0 | 11-05-24 02:17 PM |