اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan
ألف سلامة عليك و ان شاء الله ترجع بالسلامة الى حبيبتك "سيئة السمعة"
|
الله يسلمك يا دكتور انت كده هتلبسنى قضيه اداب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152
ايه ده الحبايب كلها متجمعة فى موضوع واحد؟؟؟؟
ألف سلامة عليك يادولة والله انا لسه داخل على النت النهارده من اكثر من شهر.
يادكتور محمد سيبك من الناس اللى واخده على الديانا 54 البندقية الكرال بندقية كويسة وبنت حلال وناس كثير عاملة بيها شغل جامد برى وبحرى............ بس المشكلة فى ناس فلول (هو عارف نفسه) بس برضه حبيب قلبى ولسه مستنى ينزل اسكندرية علشان اشوفه قبل ما اسافر (حبيبى ياابو بدر).
خالص تحياتى للجميع.
|
الله يسلمك يا حبيبى ياللى مظبطنى ربنا مايحرمنيش منك كنت عاوزك فى حاجه