![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
لما ترخص طبنجة وتضرب منها اول حاجة لو مرحتش بلغت انك ضربت منها لو في فرح حتي واتعرف انك ضربت منها هتبقي مشكلة بالنسبة لك ويتحقق فيها وبيتعرف اذا تم الضرب منها ولا لا ده غير لما البلطجي يروح يشتري سلاح يضرب بيه والسلاح بقدرة قادر يختفي يبقي اثبت انه ضرب او قتل والاغلبية من المجني عليهم بيكونو عزل يعني معهمش اي سلاح واقل واحد دلوقتي بقي معاه فرد خرطوش محلي او مقروطة وانت معاك ايه ؟ اخرك مطواة يعني قبل ما تفتحها بيكون جسمك اخد شكل تاني .. لو اتعمل تسهيلات في التراخيص وكل واحد بقي معاه سلاح خاص بيه اول حاجة هتحصل غير انخفاض مستوي الجريمة الحرامي او القاتل هيخاف انه يعمل اي حاجة لانه هيكون في حيرة الشخص ده مسلح ولا اعزل وهتبقي الحكاية بالنسبة له حظ مش اكتر ده غير انه هيسرق وهو مرعوب وانا مؤيد جدا فكرة الاستاذ بيشو واسف علي الاطالة
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|
|