![]() |
|
|
#2 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Dec 2012
المشاركات: 359
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اول حاجه بيعمهلا الضابط لو لقي معاك سلاح انه بيبص ف الماسوره وطبعا اذا كانت مفتوحه هتدخل ف متاهات
واكيد طبعا هيتعمل محضر وتروح لخبير بس اكيد هيتحسب انك معدله |
|
|
|
|
|