رد: ملخص حدوته طياره بدون طيار تضرب هدف في عمق سيناء
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato
الطيران الاسرائيلي ميقدرش يدخل مجالك الجوي الا باذن او خطا ويتنبه عليه يرجع زي حادثه رفح كان منطاد تجسس في مجالهم بيراقب النقطه الي حصلت فيها الحادثه الفظيعه بس ميقدروش يدخلوا لحد ميبقي الموضوع في مجالهم ومفيش حاجه اسمها دخلت ومشفنهاش عدد الرادرات العامله وقدرتها من متوسط المدي لعبد لقريب لسام لامون لباترويت للفرنسيه للروسيه اقولك مفيش نسر يعدي من غير ميبقي ليه بصمه راداريه ومصنف اعقد شبكه دفاع جوي والموضوع دا لو حصل فعلا الطياره الاسرائيليه هتنضرب او هتتسرق منهم حرب الكترونيه وتشويش زي محلص ووقع لهم 3 طيارات بدون طيار علي الحدود من 30\6 لحد دلوقتي وهتحرج نفسها قدام الدنيا كلها وهيبقي عليها واحد واحنا لازم نرده العلاقات مش زي منت متخيل
متفق معاك في كل كلمة انت بتقولها
و اسرائيل نفسها صرحت انه تم اسقاط 3 طائرات من 30/6 علي الحدود المصرية
اما حكاية ان اسرائيل ضربت وجت تصرح وتعترف بعملتها مع ان مصر انكرت
فدي هتتحسب عليها اسااااااااااااااااااسي واي حد بيفكر مش هيعمل كدة
ده غير ان مش هتدخل تضرب وتطلع واحنا برادراتنا واسلحتنا والطيران بتاعنا
نقف نتفرج عليهم وكمان نطلع نكذب الخبر .. مش راكبة خالص