![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#8 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 672
معدل تقييم المستوى: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
للاسف النقع فى الجاز نصيحة غلط فى غلط ............ المشكلة فى الفيرات الجديد انه بيبقي ناشف شوية فى الفك .... و الحل كالتالى : هات حاجة رفيعة مسمار10 سم مثلا ..... هتلاقى سيخ ( دليل السوستة ) تحت الماسورة ومخروم من البوذ... دخل المسمار فى الخرم ده و اسحب الدليل للخارج ( اكنك هتخرجه من الاجزاء ) هتلاقى الترباس اللى اللى تحت الماسورة بقي حر في الحركة ....... هتدوره فى اتجاه عقارب الساعة .... و تضغط عليه من الناحية التانية هيخرج لك تمام التمام ..... شد الاجزاء للآخر و ارفعها ....... و ادعى لي ........
__________________
ما تحاولش تعمل فيها ناصح مع اى شبراوي احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم 3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة ) http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671 |
|
|
|
|
|
|