![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#12 | |
|
مشرف قسم الصيد البرى
|
اقتباس:
بالعكس دا سؤال سهل جدا سيبك من اني عرفت عن السلاح كتير جدا و عرقت عن الكلاب بردو و عرفت عن ضوابط هوايه بحبها جدا و قدرت اتقدم فيها كتير بمساعده اخواتي الي هنا الي عمرهم ما بيبخلو بنصيحه اهم حاجه استفدتها معرفه ناس محترمين وبيحبو بعض و بيتعاملو باسلوب راقي كله ادب و ذوق و كسبت معرفه و صداقه ناس كتير مش هقول اسماء لان من كترهم متاكد اني هنسى حد و انا مش عاوز دا بس هنا انا معرفتش حد شمال المنتدى دا استثناء لقاعده ان كل مكان فيه الكويس و الوحش هنا الناس كلها بسم الله ماشاء الله ربنا يباركلهم و يبارك فيهم و يحميهم
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه .. لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه .. لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف .. انتظره .. |
|
|
|
|
|
|