![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 282
معدل تقييم المستوى: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا يهود يا ولاد ال.لب
الهي يا رب ينتفوكوا في نار جهنم كل ده علشان الريش بيترمي طيب ما يخلوا الفراخ كمان مخلية من غير عضم ماهو برضو العضم بيترمي ولا اليهود ما بيعتقوهوش
__________________
ما استحق أن يولد من عاش لنفسه فقط قاعدة النشان كاملة ضبط سن نملة الدبانة امام فتحة الشيظ اسفل منتصف الهدف |
|
|
|
|
|