عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-09-10, 04:14 AM   #7
Mohammad Al Qassam
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المدينه: القاهرة
المشاركات: 194
معدل تقييم المستوى: 7
Mohammad Al Qassam في بداية الطريقMohammad Al Qassam في بداية الطريقMohammad Al Qassam في بداية الطريقMohammad Al Qassam في بداية الطريقMohammad Al Qassam في بداية الطريقMohammad Al Qassam في بداية الطريقMohammad Al Qassam في بداية الطريقMohammad Al Qassam في بداية الطريق
افتراضي رد: رجاء لأباطرة الكرال...

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميشو الحاوى مشاهدة المشاركة
اولا تسمحلى ارد ع سؤالك
لكن في نفس الوقت ظهور الاصدارات الجديدة من الكرال بقدرات جديدة و اسعار زي الاصدارات القديمة تقريباً دة اللي يخلينا نرجع نفكر في الكرال تاني بمعنى ان الاصدار القديم دلوقتي بالفين جنيه و لسة هيتعدل طيب الاصدار الجديد تقريبا ب 2200 جنيه يعني فرق قليل مع اختلاف كبير في القدرات و لكن محدش عارف نظامه محتاج تعديل و لا لا ؟؟؟؟! و هو دة مربط الفرس .

1-الكرال لا يعلى عليها طبعا وهى من البنادق الهاى بور بدون تعديل لان سرعتها 240/ث وده طبعا جميل جدا وانا عندى كرال لسه جايبها من 4 ايام وبصراحه عشره ع عشره ((دقه وقوه)) ووزنها لا تقيله فتبقى رخمه ف شيلها ولا خفيفه وزنها متوسط ومن ساعت ما جبتها وانا بطلع بيها وزى الفل معايا من غير تعديل
لكن طبعا لو انت عاوز تعدلها وتخليها تبقى زيها زى الشادو 1000 و الرويال والكلام ده مفيش مشاكل لكن هى بحالتها كده هاى بور (مدفع)من غير تعديل


بالنسبة للشادو 1000 و الجامو رويال فانا اللي اعرفه انها اسماء لها وزنها و حاجات عالية لكن معرفش اسعارها و لا سرعاتها فأرجو من حضرتك توضيح هذه المعلومات اذا كنت تعرفها

2- الشادو 1000 سعرها (3250جنيه)وسرعتها 305/ث تقريبا وهى نمره 2 والسعر ده عند شريف ابوضيف ف الموضوع بتاعه والجامو رويال مش عارف سعرها وصل كام دلوقتى

الف شكر على مرورك الكريم
و طبعاً كلامك بيدي ثقة كبيرة في الكرال برغم مشاكلها و إحتياجاتها من تعديلات و غلو سعرها في الفترة دي و دة لإنها بردو لسة بتعتبر الاحسن من حيث الفئة السعرية للإمكانيات و الشكل يعني بردو لسة فرق السعر كبيييييييييير عن اقرب حاجة ...................
بالنسبة للي مكتوب على الكرتونة (السرعة 240 ) و كدة فأنا مش بثق فيه بصراحة بالرغم من ان الناس كلها بتقول مدفع , و دة لإن الناس في الاول كانت بتقول إنها بتجيب الكرال تلاقي السوستة جوة مكسورة او مش مظبوطة و هي لسة في الكرتونة !!!! يبقى اللي على الكرتونة إيه إحتمال كبير يكون تهويل؟!!!!!!!! عشان كدة فعلاً التجربة العملية هي الافضل في الحالات دي ....
و بما إنك لسة شاريها قريب ياريت تقولي سعرها بقة كام دلوقتي الكرال و ياريت بكل اشكالها ؟؟ و لو سألت على التعديلات هتتكلف كام حالياً تقولي ؟؟
و الف شكر
__________________
The strong person knows how to keep his life in order. Even with tears in his eyes, He still manage to say "I'm OK" with a smile... God is good ..... Change is coming.....My pistol in my hand.
Pray, Live, Be strong, Laugh, Love,
....... This are my rules in life.
.................................................. ......Mohammad Al Qassam
Mohammad Al Qassam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس