![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بسم الله الرحمن الرحيم
مين فينا بيعمل الحركة دى و هو بيذاكر طبعا انا كنت على طول بعملها و اتقفشت مرة هههههههههههههههههههههه ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
انا ديما بعملها بس المشكلة انى بقالى 4 سنين مش باخد كتب دراسية
يعنى بقيت بتقفش كتير
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|
#3 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 936
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() |
هههههههههههه
أنا عاملها اهه دلوقتي وحياتك عندي
__________________
منطقة عسكرية جوه اللعبة السياسية خط أخضر من حقى اﻹقتراب أو التصوير انا ضد المشير مبارك و التحرير كان جس نبض كان بالونة اختبار بعدين نسمع عن محاكمة من نشرة اﻷخبار رد فعل النائب العام كان بيهدى الرأى العام وفيه فرق كبير بين السلطة و النظام لم يسقط النظام ناخد حقوقنا باعتصام نقطة ومن أول السطر اتحرقنا فى القطر ادفنا فى الدويقة غرقنا مع السﻼم وفى القفص تعظيم سﻼم حط عﻼمة استفهام انا مش هنسى مع اﻻيام دى السلطة فى ايد النظام |
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المدينه: القاهرة ’ الزيتون
المشاركات: 1,965
معدل تقييم المستوى: 18 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ههههه الحركة ديه جامدة
__________________
{صعب تسمع يوم سكوتنا} |
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المدينه: القاهرة ’ الزيتون
المشاركات: 1,965
معدل تقييم المستوى: 18 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لو حد قالى اللعبة الى الواد بيلعبها هديلوا احلى تقييم
__________________
{صعب تسمع يوم سكوتنا} |
|
|
|
|
|
#7 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
صياد قديم
|
الحركة ديه اساس اى طالب بيزاكر
__________________
يا شعب نايم ع الرصيف و بالمقشة بتتكنس فيك ناس بتشقى ع الرغيف و ناس بتتعب م التنس |
|
|
|
|
|
#11 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 936
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() |
ههههههههههههههههههههههه
__________________
منطقة عسكرية جوه اللعبة السياسية خط أخضر من حقى اﻹقتراب أو التصوير انا ضد المشير مبارك و التحرير كان جس نبض كان بالونة اختبار بعدين نسمع عن محاكمة من نشرة اﻷخبار رد فعل النائب العام كان بيهدى الرأى العام وفيه فرق كبير بين السلطة و النظام لم يسقط النظام ناخد حقوقنا باعتصام نقطة ومن أول السطر اتحرقنا فى القطر ادفنا فى الدويقة غرقنا مع السﻼم وفى القفص تعظيم سﻼم حط عﻼمة استفهام انا مش هنسى مع اﻻيام دى السلطة فى ايد النظام |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 936
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
على ايفون فور أو فور إس كمان
__________________
منطقة عسكرية جوه اللعبة السياسية خط أخضر من حقى اﻹقتراب أو التصوير انا ضد المشير مبارك و التحرير كان جس نبض كان بالونة اختبار بعدين نسمع عن محاكمة من نشرة اﻷخبار رد فعل النائب العام كان بيهدى الرأى العام وفيه فرق كبير بين السلطة و النظام لم يسقط النظام ناخد حقوقنا باعتصام نقطة ومن أول السطر اتحرقنا فى القطر ادفنا فى الدويقة غرقنا مع السﻼم وفى القفص تعظيم سﻼم حط عﻼمة استفهام انا مش هنسى مع اﻻيام دى السلطة فى ايد النظام |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الحركة الكبرى للأحتلال | ahmed6394 | الموضوعات العامه | 6 | 11-12-11 05:39 PM |
| شوفو الأليكتريك بيعمل ايه في الناس | ahmed6394 | الموضوعات العامه | 5 | 11-10-20 11:46 PM |
| بص شوووف الجلوك بيعمل اييييه | zyadramzy | ادوات الصيد الثقيله | 8 | 11-10-03 11:52 PM |
| شوفو الأليكتريك بيعمل ايه في الثور | okapi knife | الموضوعات العامه | 16 | 11-09-14 01:59 AM |
| شوفتوا الصيد بيعمل ايه | rock | الصيد العام | 16 | 10-06-22 07:47 PM |