![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
|
مين اللى عنده ekol jackal dual سريع وبطى للبيع
__________________
cialispascherfr24 pharmacy |
|
|
|
|
|
#2 |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هو لو تشترية جديد افضل طبعا دور في عروض المنتدي و لفلك لفة علي المحلات والي سعرة كويس ويناسبك خلص واشترية هو متوفر يعني مش نادر ولا حاجة
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متفاعل
|
طب الخامه استاذ نور رائيك ايه فيها الفرق بينه جكال دول والفيرات ماجنوم من حيث اداء خامه فينش
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الفينش والخامة واحد ونفس الشركة المصنعة وفي اصدارين لكل واحد فيهم جديد وقديم والقديم افضل واكبر دليل كان مسدس للزميل عاطف اصدار قديم و دلوقتي مع الزميل علي عصام الله ينور وربنا يباركلة فية فعلشان كدة الاصدار القديم افضل ومعمر اكثر من الجديد مع ان المفروض الجديد يكون افضل والفرق بين الجاكال و الفيرات ان الجاكال ببضرب اوتوماتيك عادي وفول اتوماتيك يعني الي رشاش و عادي طلقة طلقة والفيرات ماجنوم زييو بس اتوماتيك طلقة طلقة بس وملحوظة مهمة الالي الي زي الرشاش الفول اتوماتيك والفردي الي هو الاتوماتيك الي هو طلقة طلقة و مش انك بتضطر تسحب الاجازء مع كل ضربة دة للمعرفة فقط |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المشاركات: 483
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() |
سنايبر عمرك ما هتلاقية مستعمل بأقل من 700 جنية هو جديد ب1000 الي 1100 فخليك في الجديد افضل بكتير زي اﻻستاذ نور ما بيقول لحضرتك
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد متفاعل
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياعم متقولش كدة بس انا مكانك وانت مكاني وكلنا عشاق للبريتا ومتسمحش لحد يقولك معاك كام علشان تبقي زينا دي مجرد شكليات يعني والرزق دة من عند ربنا وهي حاجة ترفيهية و تادية اغراض دفاعية وليس للمنظرة وانا زي مقولتلك شوف محلات الليثي او محمد ياقوت وشوف الاصدار القديم عندهم وحتاخدة بسعر حلو و المعاملة مريحة جداا معاهم واي حاجة او استفسار حيفيدوك وانت قدامهم
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
صياد متفاعل
|
اقتباس:
تسلم ربنا يخيلك لينا بجد ويعيطك ما تتمناه ما هو انا جيت اسال علشان انزل لقيته بيقولى بلاش لان اصحاب المحلات مش هتعرف تتعامل معاهم وكمان مافيش فاتوره ولا حاجه معاه وممكن يلبسك فى حتجه تانيه والاخطر من كده انه بيبلغ عندك الشرطه وانت خارج كمان فالصراحه انا خوفت لانى لمشى جنب الحيط وعمرى ما دخلت مركز الحمد لله يبقا ده حالى الكلام ده صح ولا بينصب عليا |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
انا لو منك اطخة اية الكلام دة يا عم احنا كان زمانا مرميين في السجن و هو بيقول كدة بس علشان تشتري منو وتطمنلوا علشان هو عارف ان اسعارة مولعة وبرة كويسة فحتشتري منو مضطر ومسدس الصوت مش ممنوع والبيع بفاتورة في القاهرة عادي او كشف حساب طبيعي جداااا ومفيش الكلام دة خالص انو بيتبلغ عنك دي اشاعة خرجها بعض المتخلفين في مصر هنا ايام الانفلات الامني علشان ظهرت التجارة في مسدسات الصوت بشكل كبير وكان عليها اقبال فكنت تشتري من واحد تعرفوا احسن من محل علشان انت فكرك انو حيبلغ والكلام دة مسدس الصوت مش ممنوووووووووووووووع
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
صياد متفاعل
|
اقتباس:
طب تقدر حضرتك تقولى اجيبه منين ويكون مضمون فى الخامه وفى انه مش يبلغ عنى ههههههه
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
او محمد ياقوت برضو نفس الكلام وشوف حيقولولك اية وشوف العروض وقرر انت والسعر الي يريحك |
|
|
|
|
![]() |
|
|