الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-07-18, 04:42 AM   #1
khaled.salah
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6
khaled.salah مستواه غير معروف
افتراضي انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

انا هشترى ريتاى بارون وخايف من الاصدااار الجديد ف متردد بين الريتاى والفرات ماجنوم

ايكول فرات ماجنوم ولا الريتاى بارون احسن ؟؟؟؟

وياريت مميزات كل واحد فيهم
khaled.salah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-18, 07:55 AM   #2
fishtic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية fishtic
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: The Forbiden Kingdom
المشاركات: 1,344
معدل تقييم المستوى: 59
fishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى fishtic
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

الفرات اصدارين والريتاي اصدارين
اصدارين الفرات مفيش فرق بينهم غير شكل المقابض
اما الريتاي ف الفرق بين الاصدارين كبير جدا

حدد حضرتك عاوز تقارن بين مين ومين بالظبط
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌
لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
fishtic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-18, 01:39 PM   #3
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic مشاهدة المشاركة
الفرات اصدارين والريتاي اصدارين
اصدارين الفرات مفيش فرق بينهم غير شكل المقابض
اما الريتاي ف الفرق بين الاصدارين كبير جدا

حدد حضرتك عاوز تقارن بين مين ومين بالظبط
اكيد هتكون المقارنة بين الفرات مجنم الجديد والريتاى الجديد لانهم هما المتاحين فى الشراء
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-18, 07:15 PM   #4
hema777h
تاجر مسجل بالمنتديات
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 2,711
معدل تقييم المستوى: 22
hema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريق
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

هات الفرات مجنم وانت مغمض
__________________
MR.X
لاسلحة الصيد البري والبحري ومحدثات الصوت
يسعدنا تشريفكم لنا بمعرضنا في مصر الجديدة
48 شارع بغداد امام فندق بيروت
محافظة القاهرة
يسعدنا توفير خدمة الشحن الي جميع الاعضاء في جميع المحافظات
وتكلفة الشحن علي حسب المحافظة

01000131401
01093635793
hema777h غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-18, 07:43 PM   #5
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

 
الصورة الرمزية M.SHADY
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,473
معدل تقييم المستوى: 231
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

لو دى اول طبنجه صوت هتجيبها .هات الفيرات ماجنوم . لانها هتديك احساس تانى خالص
و لو عندك صوت قبل كده .هات الريتاى بارون .و كلها وجهات نظر في الاخر
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
M.SHADY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 12:51 AM   #6
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady مشاهدة المشاركة
لو دى اول طبنجه صوت هتجيبها .هات الفيرات ماجنوم . لانها هتديك احساس تانى خالص
و لو عندك صوت قبل كده .هات الريتاى بارون .و كلها وجهات نظر في الاخر
ايه وجهة نظرك فى كيدا ؟؟
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 12:52 AM   #7
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h مشاهدة المشاركة
هات الفرات مجنم وانت مغمض

ازيك يا هيما اخبارك ايه .. رجاء منك ومن كل عضو يقول ليه اختار سلاح دون الاخر يعنى مثلا ذكر موقف ذكر العيوب والمميزات ... ولك جزيل الشكر
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 02:00 AM   #8
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

الريتاى فى رايى احسن وشكله احسن كمان
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 03:57 AM   #9
khaled.salah
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6
khaled.salah مستواه غير معروف
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

هى فعلا اول طبنجو صوت هجيبها بس بردو متردد بين الريتاى و الفيرات مش عارف اعمل اه
هو ايه اللى صوتو اعلى فيهم الفيرات ولا الريتاى بارون ؟
khaled.salah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 04:01 AM   #10
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

انا بتهيالى الريتاى بارون احسن وحجمه حلو وشكله حلو ولو تعرف تجيب ريتاى ايجل يبقى احسن بكتير من كل دا
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 04:47 AM   #11
khaled.salah
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6
khaled.salah مستواه غير معروف
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

لا انا خايف من الريتاى ايجل
khaled.salah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 04:52 AM   #12
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled.salah مشاهدة المشاركة
لا انا خايف من الريتاى ايجل
خايف ليه ؟؟ مش فاهم
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 04:53 AM   #13
khaled.salah
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6
khaled.salah مستواه غير معروف
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

لانو كان متخزن وكدا و بعدين مش عاجبانى
khaled.salah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 07:33 AM   #14
fishtic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية fishtic
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: The Forbiden Kingdom
المشاركات: 1,344
معدل تقييم المستوى: 59
fishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى fishtic
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

هكتب مميزات الريتاي عن الفرات
سهولة الفك والتركيب
اللون مط مش لميع
الماسورة اقصر >>>>> صوت اعلى
الماسورة اوسع>>>>> ف التعديل احلى وعملية اكتر
بيت نار محترم واحسن بكتير من بيت نار الفرات
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌
لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
fishtic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 08:37 AM   #15
Egyptian_Destroyer
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Egyptian_Destroyer
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: alex
المشاركات: 2,002
معدل تقييم المستوى: 100
Egyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

لسه شاري لواحد صاحبي حته ريتاي بارون و الحقيقه صوت رعد و مش بيعلق و كلو تمام بس المشكله ان الزرار اللي بيرجع الشاكوش باظ و بقا عامل زي الزناد لو دست عليه حيضرب
__________________
كم من عين تبكي عند الوداع
و كم من قلب ينجرح عند الفراق
و كم من عروس زفت لغير حبيبها
و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب
Egyptian_Destroyer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 01:15 PM   #16
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Egyptian_Destroyer مشاهدة المشاركة
لسه شاري لواحد صاحبي حته ريتاي بارون و الحقيقه صوت رعد و مش بيعلق و كلو تمام بس المشكله ان الزرار اللي بيرجع الشاكوش باظ و بقا عامل زي الزناد لو دست عليه حيضرب
الف مبروك ياريس
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 04:41 PM   #17
Egyptian_Destroyer
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Egyptian_Destroyer
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: alex
المشاركات: 2,002
معدل تقييم المستوى: 100
Egyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser مشاهدة المشاركة
الف مبروك ياريس
الله يبارك فيك يا باشا
__________________
كم من عين تبكي عند الوداع
و كم من قلب ينجرح عند الفراق
و كم من عروس زفت لغير حبيبها
و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب
Egyptian_Destroyer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 05:42 PM   #18
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

هات اليعجبك شكله و ريح دماغك كله زى بعده و لو حتضرب بلى فمش حتضرب بلى اكبر من نمره ٢ فجميع الاحوال عشان هيه الافضل فالاختراق،تحياتى.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-19, 06:09 PM   #19
khaled.salah
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6
khaled.salah مستواه غير معروف
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

خلاص انا قررت اجيب الريتاى بارون :d
khaled.salah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-20, 02:15 AM   #20
Egyptian_Destroyer
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Egyptian_Destroyer
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: alex
المشاركات: 2,002
معدل تقييم المستوى: 100
Egyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled.salah مشاهدة المشاركة
خلاص انا قررت اجيب الريتاى بارون :d
بالتوفيق
__________________
كم من عين تبكي عند الوداع
و كم من قلب ينجرح عند الفراق
و كم من عروس زفت لغير حبيبها
و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب
Egyptian_Destroyer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-20, 10:35 AM   #21
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

مبروك مقدما وابقى قولينا على تجربتك معاه
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-07-20, 05:40 PM   #22
khaled.salah
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6
khaled.salah مستواه غير معروف
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

الله يبارك فيكو .... رمضان كريم يا رجالة
khaled.salah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ايه رايكم في الفرات ماجنوم او الجاكال دول مجد الروبي ادوات الصيد الثقيله 11 12-06-25 09:18 PM
ريتاى بارون الاصدار القديم اسبشيل ادشن وساعه فرارى هاى كوبى psp go للبيع sadaany مقتنيات الاعضاء 26 12-06-24 12:58 AM
ريتاي بارون ولا ايكول فرات ماجنوم عبووود ادوات الصيد الثقيله 19 12-06-07 11:53 PM
هو ده الماجنوم مش الفرات ماجنوم والبتاع ماجنوم sayedlabib ادوات الصيد الثقيله 1 11-06-17 01:59 AM


الساعة الآن 03:31 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir