![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
انا هشترى ريتاى بارون وخايف من الاصدااار الجديد ف متردد بين الريتاى والفرات ماجنوم
ايكول فرات ماجنوم ولا الريتاى بارون احسن ؟؟؟؟ وياريت مميزات كل واحد فيهم |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
الفرات اصدارين والريتاي اصدارين
اصدارين الفرات مفيش فرق بينهم غير شكل المقابض اما الريتاي ف الفرق بين الاصدارين كبير جدا حدد حضرتك عاوز تقارن بين مين ومين بالظبط
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌ لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
مشرف عام سابق
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 2,711
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هات الفرات مجنم وانت مغمض
__________________
MR.X لاسلحة الصيد البري والبحري ومحدثات الصوت يسعدنا تشريفكم لنا بمعرضنا في مصر الجديدة 48 شارع بغداد امام فندق بيروت محافظة القاهرة يسعدنا توفير خدمة الشحن الي جميع الاعضاء في جميع المحافظات وتكلفة الشحن علي حسب المحافظة 01000131401 01093635793
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
مشرف قسم السوق و المسابقات
|
لو دى اول طبنجه صوت هتجيبها .هات الفيرات ماجنوم . لانها هتديك احساس تانى خالص
و لو عندك صوت قبل كده .هات الريتاى بارون .و كلها وجهات نظر في الاخر
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
مشرف عام سابق
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
مشرف عام سابق
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
ادمن صفحة المنتدى
|
الريتاى فى رايى احسن وشكله احسن كمان
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
هى فعلا اول طبنجو صوت هجيبها بس بردو متردد بين الريتاى و الفيرات مش عارف اعمل اه
هو ايه اللى صوتو اعلى فيهم الفيرات ولا الريتاى بارون ؟ |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ادمن صفحة المنتدى
|
انا بتهيالى الريتاى بارون احسن وحجمه حلو وشكله حلو ولو تعرف تجيب ريتاى ايجل يبقى احسن بكتير من كل دا
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
لا انا خايف من الريتاى ايجل
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
ادمن صفحة المنتدى
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
لانو كان متخزن وكدا و بعدين مش عاجبانى
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
صياد قديم
|
هكتب مميزات الريتاي عن الفرات
سهولة الفك والتركيب اللون مط مش لميع الماسورة اقصر >>>>> صوت اعلى الماسورة اوسع>>>>> ف التعديل احلى وعملية اكتر بيت نار محترم واحسن بكتير من بيت نار الفرات
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌ لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: alex
المشاركات: 2,002
معدل تقييم المستوى: 100 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لسه شاري لواحد صاحبي حته ريتاي بارون و الحقيقه صوت رعد و مش بيعلق و كلو تمام بس المشكله ان الزرار اللي بيرجع الشاكوش باظ و بقا عامل زي الزناد لو دست عليه حيضرب
__________________
كم من عين تبكي عند الوداع و كم من قلب ينجرح عند الفراق و كم من عروس زفت لغير حبيبها و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ادمن صفحة المنتدى
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: alex
المشاركات: 2,002
معدل تقييم المستوى: 100 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
كم من عين تبكي عند الوداع و كم من قلب ينجرح عند الفراق و كم من عروس زفت لغير حبيبها و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب |
|
|
|
|
|
#18 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() |
هات اليعجبك شكله و ريح دماغك كله زى بعده و لو حتضرب بلى فمش حتضرب بلى اكبر من نمره ٢ فجميع الاحوال عشان هيه الافضل فالاختراق،تحياتى.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
خلاص انا قررت اجيب الريتاى بارون :d
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: alex
المشاركات: 2,002
معدل تقييم المستوى: 100 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
كم من عين تبكي عند الوداع و كم من قلب ينجرح عند الفراق و كم من عروس زفت لغير حبيبها و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب |
|
|
|
|
|
#21 |
|
مشرف عام سابق
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مبروك مقدما وابقى قولينا على تجربتك معاه
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
الله يبارك فيكو .... رمضان كريم يا رجالة
|
|
|
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايه رايكم في الفرات ماجنوم او الجاكال دول | مجد الروبي | ادوات الصيد الثقيله | 11 | 12-06-25 09:18 PM |
| ريتاى بارون الاصدار القديم اسبشيل ادشن وساعه فرارى هاى كوبى psp go للبيع | sadaany | مقتنيات الاعضاء | 26 | 12-06-24 12:58 AM |
| ريتاي بارون ولا ايكول فرات ماجنوم | عبووود | ادوات الصيد الثقيله | 19 | 12-06-07 11:53 PM |
| هو ده الماجنوم مش الفرات ماجنوم والبتاع ماجنوم | sayedlabib | ادوات الصيد الثقيله | 1 | 11-06-17 01:59 AM |