![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
مشرف قسم الاسلحه
تاريخ التسجيل: Sep 2014
المشاركات: 951
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
السلام عليكم
اليوم وانا راجع من الشغل قلت اعاين المكان اللى ناوى اطلع اصطاد فيه يوم الجمعة انشاء الله ودى اول طلعة ليا والكلام ده كان بين العصر والمغرب يعنى قبل المغرب بشوية بمعنى وانا راجع كانت الشمس بدأت تغرب المهم المكان بحسب ما عرفت من المحترفين مثالى جدا للصيد يعنى غيطان واشجار وكمان دلوقتى حصاد القمح الغريب ان المكان كان مليان بالطيور عصافير .. غربان .. ابو قردان انما يمام ما شوفتش بعد حوالى نص ساعة مشى بين الغيطان والشجر غير تلات اربع يمامات طب ليه اليمام فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بقول يمكن ظهور اليمام بيكون الصبح بدرى مش اخر النهار مش عارف ولا الوقت مش بيفرق يعنى لو طلعت الساعة 6 الصبح هيكون فيه يمام ولا لأ ارجوا الافادة
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|