![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#37 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة بدر البحيرة
المشاركات: 814
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بالنسبة للتلسكوب بيحتاج تظبيط زيه زي الناشنكان واكتر وتقدر تقرا فى المنتدى عنه
والحتة المكسورة دى اكيد فعلا من السوستة لانها نفس الشكل ومفيش حاجة شبهها فى البندقية الا السوستة
__________________
انك لن تصل الى شئ فى الدنيا بغير الله فكيف تصل الى الله بغير الله 01010713004 |
|
|
|
|
|