![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#31 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة بدر البحيرة
المشاركات: 814
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
انت ضربت على 12 بس يبقى فيه حاجة غلط
يا اما تكون اتاخرت في الطلوع عن الشروق او المكان مش مناسب مفيهوش يمام كتير هذه اول ملحوظة التانية انت كنت مظبط البندقية على هدف افقي مساوى للبندقية لان الصيد يختلف اوقات يكون الهدف اعلى مثلا على الاشجار واسلاك الكهرباء او منخفض على الارض ودي كل واحدة بيختلف فيها وضع سن الدبانة الامامية في الاعلى بترفعه مقدار واحد مم مثلا فى المنخفض تخفضه ايضا بنفس المقدار وهذا للتغيير في اثر الجاذبية على الرشة ونفس الكلام يقال على تغير المسافات
__________________
انك لن تصل الى شئ فى الدنيا بغير الله فكيف تصل الى الله بغير الله 01010713004 |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|