![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 | |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الفينش والخامة واحد ونفس الشركة المصنعة وفي اصدارين لكل واحد فيهم جديد وقديم والقديم افضل واكبر دليل كان مسدس للزميل عاطف اصدار قديم و دلوقتي مع الزميل علي عصام الله ينور وربنا يباركلة فية فعلشان كدة الاصدار القديم افضل ومعمر اكثر من الجديد مع ان المفروض الجديد يكون افضل والفرق بين الجاكال و الفيرات ان الجاكال ببضرب اوتوماتيك عادي وفول اتوماتيك يعني الي رشاش و عادي طلقة طلقة والفيرات ماجنوم زييو بس اتوماتيك طلقة طلقة بس وملحوظة مهمة الالي الي زي الرشاش الفول اتوماتيك والفردي الي هو الاتوماتيك الي هو طلقة طلقة و مش انك بتضطر تسحب الاجازء مع كل ضربة دة للمعرفة فقط |
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|